سردمه سردمه .

سردمه

دوربين توربو اچ دي PIR هايك ويژن

دوربين توربو اچ دي PIR هايك ويژن

 دوربين مدار بسته  مجهز به سنسو PIR هايك ويژن قادرند تا با استفاده از سنسور تعبيه شده بر روي بدنه دوربين
و نرم افزار هوشمند آن ، انسان را از غير انسان تشخيص دهند . به عبارت ساده تر اين دوربين ها تمامي آلارم
-هاي نادرست ناشي از تشخيص غير از انسان را فيلتر مي كند . تصوير اين سري از دوربين هاي هايك ويژن
با استفاده از DVR هاي سري Hikvision Turbo HD K Series ضبط مي شود . حذف هوشمند آلارم هاي
كاذب ، فضاي ذخيره شده روي هارد دستگاه را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد و از اين رو استفاده از
اين سيستم براي مشتريان ، مقرون به صرفه مي باشد .

 

دوربين توربو اچ دي PIR هايك ويژن ، يك انتخاب خوب براي راهكار هاي حفاظت محيطي ( قسمت دوم )

به علاوه بر روي دوربين يك فلش نوري قرار گرفته است كه در مواقع تشخيص نفوذ افراد ، با توليد نور سفيد
خيره كننده اي به عنوان يك عامل دور كننده فوري عمل مي كند . دوربين Turbo-HDهايك ويژن به
گونه اي طرايح شده است كه با استفاده از LED هاي هوشمند مادون قرمز خود توان تصوير برداي با كيفيت
بالا در شرايط نوري بسيار تاريك را براي كاربران فراهم مي كند . از اين رو مي توان با خيال راحت از اين سري
دوربين هاي هايك ويژن در محيط هاي بسيار تاريك استفاده نمود .

سيستم يكپارچه دوربين PIR و دستگاه ضبط DVR سري K هايك ويژن با تشخيص نفوذ غير مجاز افراد به
محوطه ، بلافاصله براي ماموران امنيتي آلارم هشدار ارسال مي كند و با تاباندين فلش نور سفيد در وحله نخست
باعث دور كردن هر گونه تهديد مي شود ، سپس در صورتي كه مهاجمين به ورود ادامه دهند با شناسايي
تصوير چهره آنها ، مدارك مورد نياز جهت ارائه به مراجع قضايي را تهيه مي كند.

بهترين و مقرون به صرفه ترين  پكيج دوربين مداربسته

جهت حفاظت محيطي مطلوب ، دوربين مدار بسته مي تواند يك راه حل مفيد باشد ، هر دوربين مي تواند
محوطه وسيعي را پوشش دهد و شواهد و تصاوير زيادي هنگام ورود افراد مهاجم ثبت كند ، از اين تصاوير
مي توان به عنوان مدارك مهم در مراجع قضايي استفاده كرد ، به علاوه كارشناسان حفاظت محيطي هر مجموعه
مي توانند با آناليز تصاويري كه دوربين مدار بسته از ورود غير مجاز افراد ثبت كرده است ، بسياري از نقاط
ضعف ها و موانع محيطي را بر طرف نمايند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۵۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

امنيت اينترنت اشيا

امنيت اينترنت اشيا

در اين مقاله ، ما به لزوم حفظ امنيت اينترنت اشيا خواهيم پرداخت.

پيش بيني مي شود كه بازار جهاني خانه هاي هوشمند تا سال 2022 به بيش از 53 ميليارد دلار برسد و بيش از 70 درصد از مصرف كنندگان آمريكايي كه قبلاً صاحب يك محصول هوشمند هستند ، مي گويند كه مايل به خريد بيشتر هستند. واضح است كه تلفن هاي هوشمند براي فناوري خانه آينده درخشاني دارند. با اين حال ، بايد از خود بپرسيد - چقدر چنين دستگاه هايي ايمن هستند؟

 

خوب ، حقيقت اين است كه خانه هاي هوشمند دقيقاً همانطور كه مردم فكر مي كنند ضد هكر نيستند. در اين مقاله ما به شما دقيقاً دليل و همچنين نحوه محافظت از خانه هوشمند و به طور كلي نحوه محافظت از دستگاههاي اينترنت اشيا را به شما نشان خواهيم داد.

 

اينترنت اشيا (IoT) چيست؟

اينترنت اشيا a سيستمي از دستگاههاي محاسباتي بهم پيوسته ، اشيا، ، ماشينهاي ديجيتالي و مكانيكي و حتي حيوانات و افراد است - همه آنها داراي UID (شناسه منحصر به فرد براي موجودي سيستم) و قابليت به اشتراك گذاري داده ها از طريق شبكه هستند. در اينجا تنها تفاوت اين است كه داده ها بدون نياز به تعامل انسان-كامپيوتر يا انسان-انسان / حيوان / شي مشترك قابل اشتراك هستند.

 

موجودي در سيستم اينترنت اشيا مي تواند از يك حيوان با ترانسپوندر biochip گرفته تا وسيله نقليه با سنسور داخلي يا دستگاه متصل باشد كه مي توانيد در خانه هوشمند خود (مانند ترموستات هوشمند) كه داراي آدرس IP خاصي است استفاده كنيد. .

 

دستگاه هاي اينترنت اشيا چيست؟

دستگاه هاي اينترنت اشيا some برخي از موجودات موجود در اينترنت اشيا هستند ("چيزهايي" در اينترنت اشيا). به طور كلي ، آنها دستگاه هاي رايانه اي غيراستانداردي هستند كه توانايي اتصال بي سيم به شبكه را دارند و همچنين مي توانند داده ها را از طريق آن انتقال دهند. دستگاه هاي اينترنت اشيا با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند و داده هاي حسگر را با خود به اشتراك مي گذارند تا برخي از كارهاي خانه و مشاغل را به صورت خودكار انجام دهند.

 

دستگاه هاي اينترنت اشيا فراتر از رايانه ها ، تبلت ها ، تلفن هاي هوشمند و لپ تاپ ها هستند. برخي از نمونه هاي دستگاه هاي اينترنت اشيا عبارتند از:

 

لامپ هاي هوشمند

ترموستات هوشمند

قفل هاي هوشمند

شاخه هاي هوشمند

مسواك هاي هوشمند

سيستم هاي امنيتي هوشمند

سيستم هاي رديابي و نظارت بر اينترنت اشيا

دستكش هوشمند

آينه هاي هوشمند

خانه هوشمند چيست؟

خانه هوشمند خانه اي است مجهز به دستگاه هاي اينترنت اشيا ، روشنايي و گرمايش اينترنت اشيا كه مي توانيد از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند ، لپ تاپ يا رايانه خود آن را كنترل كنيد. يك نمونه از اين موارد استفاده از تلفن همراه هنگام ترك كار براي دسترسي به ترموستات هوشمند براي بررسي دماي خانه يا ديدن روشن بودن گرمايش است.

 

چرا امنيت دستگاه اينترنت اشيا ضروري است؟

دستگاه هاي هوشمند ، هر چقدر هم راحت باشند ، فاقد امنيت هستند - تا حدي كه تقريباً هر هكر مي تواند از آنها استفاده كند.

 

در اينجا تنها برخي از مواردي است كه مي تواند رخ دهد اگر دستگاه هاي اينترنت اشيا در خانه شما محافظت نشوند:

 

يك مجرم اينترنتي مي تواند به ترموستات هوشمند شما نفوذ كرده و به داده ها دسترسي پيدا كند تا به شما بگويد چه زماني در خانه نيستيد.

يك هكر مي تواند از آسيب پذيري هاي دستيار صوتي (مانند Amazon Echo) استفاده كرده و به داده هايي كه با آنها به اشتراك مي گذاريد (مانند گذرواژه ها يا اطلاعات كارت اعتباري) دسترسي پيدا كند.

شخصي مي تواند يك دوربين هوشمند را در خانه شما هك كرده و آن را به شبكه موجودي مدل هاي مشابه دوربين كنترل از راه دور اضافه كند.

مجرمان اينترنتي مي توانند با استفاده از آسيب پذيري هاي اينترنت اشيا به شبكه شما دسترسي پيدا كنند. آنها سپس مي توانستند كل سيستم خانه هوشمند را "شرط بندي" كنند و فقط با پرداخت هزينه بالا تهديد به فعال سازي مجدد سيستم مي كنند.

هكرها مي توانند كنترل مانيتور هوشمند كودك را در دست بگيرند و از آن براي پخش موسيقي با صداي بلند (به عنوان راهي براي ترساندن يا تهديد شما) استفاده كنند يا به راحتي از همه افراد در اتاق جاسوسي كنند.

اين فقط حدس و گمان يا سناريوها نيست - طبق داده ها ، تنها در يك جستجوي ساده Google مي توان در كمتر از 30 دقيقه برخي از دستگاه هاي خانه هوشمند را هك كرد.

 

آزمايش ديگري نشان داد كه چگونه 3 هكر (به ظاهر هكرهاي اخلاقي) فقط براي دريافت قفل درب ورودي يك خانه هوشمند به يك ايميل وانت و فيشينگ احتياج دارند.

 

حتي بدتر از آن ، طبق تحقيقات خود سيمانتك ، در اوج حملات در سال 2017 ، متوسط ??دستگاه اينترنت اشيا every هر 2 دقيقه مورد حمله قرار مي گرفت.

 

ما مي توانيم با مثالهايي از اين قبيل ادامه دهيم ، اما شما احتمالاً اين را فهميده ايد - اگر خانه هوشمندي داريد ، محافظت از دستگاههاي اينترنت اشيا بايد در اولويت باشد.

 

چرا دستگاه هاي اينترنت اشيا از نظر امنيت ضعيف هستند؟

متأسفانه ، بسياري از دستگاه هاي متصل از حفاظت داخلي برخوردار نيستند يا سيستم فقط ضعيف اجرا شده است. برخي از افراد دوست دارند بحث كنند زيرا توليد كنندگان دستگاه هاي هوشمند در تلاشند تا در هزينه هاي توليد و نرم افزار صرفه جويي كنند و منجر به توليد دستگاه هاي اينترنت اشيا مي شوند:

 

سختي سيستم بسيار كم و بدون مشكل است ، كه اساساً به اين معني است كه دستگاه واقعاً محافظت نمي شود.

 

شما رمزهاي عبور پيش فرض يا رمزگذاري شده اي داريد كه استفاده از هكرها آسان است.

اغلب مكانيزمي براي رسيدگي به روزرساني هاي نرم افزاري در دسترس نيست كه اغلب منجر به آسيب پذيري مي شود.

 

چند سال پيش ، يك مطالعه نگراني هايي را در مورد دستگاه هاي هوشمند ايجاد كرد و ادعا كرد كه حدود 70? آنها داراي آسيب پذيري هاي امنيتي هستند. متأسفانه ، امروز وضعيت خيلي تغيير نكرده است ، تقريباً 85? شركتهاي اينترنت اشيا saying مي گويند مسئوليت متمركز دستگاههاي متصل وجود ندارد. بيش از نيمي از اين شركت ها نيز گفتند كه منابع كافي براي تأمين آن را ندارند.

براي مشاهده مقالات بيشتر به منبع اين مقاله مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۳:۰۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

كولر گازي چيست و چگونه كار مي كند؟

در اين مقاله قصد داريم كولر گازي ، نحوه خنك سازي ، انواع كولرهاي گازي و مقايسه كولرهاي گازي و آبي را كه با هم شناخته شده اند مقايسه كنيم.

كولر گازي 18000 گري مدل G4MATIC-H18C3

كولر گازي

اين دستگاه عمدتا از يك بخار ساز تشكيل شده است كه وظيفه جذب گرما از هوا را دارد ، يك كمپرسور كه به دليل مواد مبرد ، يك كندانسور و يك دمنده مسئول افزايش است. انرژي اين دستگاه بيش از حد است.

 

نحوه خنك سازي در كولر گازي

در سيستم هاي تهويه مطبوع ، مانند يخچال ها ، فرايند تبديل گاز به مايعات را تحت فشار قرار مي دهد و در نتيجه ، از توليد سرما كه به دليل استفاده از گاز تبديل مي شود ، استفاده مي شود.

كولر گازي گري 24000 اينورتر مدل i'save-H24h1

انواع كولر گازي

كولرهاي گازي معمولاً در سه مدل ساخته مي شوند:

 

كولرهاي گازي يا پنجره هاي يك تكه را بررسي كنيد

كولرهاي دو تكه (اسپليت)

تهويه مطبوع قابل حمل (حمل و نقل احتمالي)

در كولر گازي يك تكه يا پشت پنجره به ابعاد پنجره و كولر دقت كنيد. روي كولر گازي يك تكه ديواري كليك كنيد يا پشت پنجره نصب آن در داخل قاب پنجره بسيار معمول و آسان است. اما به دليل نوع ديگري از كمپرسور ، مصرف برق آن بيشتر از انواع ديگر است.

 

اما در يك تهويه مطبوع دو تكه ، هنگام خريد يك دستگاه خارجي و محل نصب آن و نحوه اتصال آنها ، نيز در نظر بگيريد.

 

مقايسه كولرهاي گازي و آبي

برخلاف كولرهاي آبي ، كولرهاي گازي رطوبت محيط را افزايش نمي دهند ، بنابراين مي توانند آنها را در مناطقي كه مرطوب است ، داشته باشند. بنابراين ، براي محيط هاي شني بسيار مناسب است.

 

كولر گازي اصطلاح فارسي است كه از جمله چرخه خنك كننده با تراكم و انبساط گاز به همه دستگاه ها اطلاع مي دهد. تهويه هوا نام انگليسي اين نوع تجهيزات است.

كولر گازي جنرال T3 طرح لبخند مدل GNR-18GWN

 

سيستم هاي موجود در ايران و مصرف برق آنها موجود است

سيستم اطلاعات سرد مورد استفاده در ايران در انواع مختلف با باباش متفاوت است. در بين اين سيستم ها كه به دليل گرم و مرطوب بودن هوا عمدتا در جنوب و شمال كشور مورد استفاده قرار مي گيرد ، يك كولر گازي وجود دارد.

 

حدود 0? از خانوارهاي ايراني در تابستان از كولرهاي آبي يا گازي براي خنك سازي محيط زندگي شما استفاده مي كنند. قدرت كولر آبي حدود 5000 وات و در مورد كولر گازي بيش از 20000 وات است.

 

كولرهاي آبي در طبيعت كه رطوبت زياد است مانند شمال و جنوب كشور به خوبي كار نمي كنند ، بنابراين از كولرهاي گازي در اين مناطق استفاده گسترده اي مي شود. استفاده از كولر گازي اشتباه است اما در شرايط آب و هوايي استفاده مي شود.

 

در مورد كولرهاي آبي ، با مشاهده مواردي مانند سايبان مناسب براي كولر و استفاده از سرعت پايين به جاي روشن و خاموش كردن پايه ، در صورت استفاده از سرعت سريع ، در صورت استفاده از برق ، اين كولر به ميزان قابل توجهي كاهش.

 

در حالي كه تفاوت عمده اي بين كولرهاي گازي و آبي وجود دارد كه باعث ايجاد ساختار و سيستم در غياب ترموستات در سيستم كنترل كولر آبي مي شود كه باعث مي شود زمان روشن شدن كولر با توجه به مديريت محيط زيست باعث اين امر شود به دليل ماندن كولر در تمام ساعات شب ، ايجاد سرماخوردگي و بيماري با استفاده از اين نوع كولر گازي ، اگر كولر گازي اين مشكل را ندارد ، به ارائه يك نظر بزرگ ادامه دهيد و آن را به اندازه تابستان گرم كنيد و خوشبختانه اين با استفاده از كليد مي توان مشكل را حل كرد. يك كولر آبي هوشمند وجود دارد كه ممكن است حل شود.

 

مصرف زياد انرژي الكتريكي در كولرهاي گازي باعث بهينه سازي و كنترل مصرف انرژي الكتريكي در اين دستگاه ها مي شود. ميزان انرژي مصرف شده در كولر گازي يكي از مهمترين عوامل موثر بر مصرف انرژي الكتريكي كولر گازي براي نصب ، سرويس و نگهداري مناسب براي استفاده از كولرهاي گازي برودتي با استفاده از فضاي مناسب (از نظر مساحت ، دما و رطوبت) نمايش داده مي شود

كولر گازي 24000 جنرال لبخند شكارGNR-24GW AA

 

توصيه هاي عملي براي تهويه هوا

1 برآورد مناسب است

هنگام خريد كولر گازي لازم است كه توجه خود را به ناحيه اي از فضا كه بايد انجام شود نشان دهيد. در جدول زير ، كولر گازي مورد نياز متناسب با فضاي مورد استفاده موجود است.

 

 

اگر فضاي مورد نظر از آفتابگير در جدول بالا به خانه اضافه شود ، 10? ، و اگر فضاي مورد نظر سايه دار باشد ، اگر 10 بار در مذاكره كاهش يابد ، و بنابراين تهويه مطبوع فقط براي آشپزخانه است ، اگر اين يك كاربرد ديگر است. تبديل مي شود.

 

هنگام خريد دستگاه خود ، يكي را انتخاب كنيد كه داراي نشان استاندارد و برچسب انرژي باشد و با توجه به انرژي مورد نياز بالاترين درجه كارايي و اثربخشي را داشته باشد.

 

نسبت بهره وري انرژي

نسبت توان خروجي به توان ورودي هر دستگاه الكتريكي از ميزان بازده انرژي خوانده شده استفاده مي كند و در سيستم تهويه مطبوع اين رقص حاصل مي شود كه تقسيم شده و انرژي شما را م effectiveثر مي كند ، بدتر خواهد شد و E.E.r. ناميده مي شود.

 

هنگام خريد كولر گازي به ضريب E.E.r ، درجه انرژي و كلاس تهويه مطبوع در ca توجه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۰۵ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد دوربين مدار بسته براي آپارتمان هاي مسكوني

راهنماي خريد دوربين مدار بسته براي آپارتمان هاي مسكوني

امروزه روز با پيشرفت تكنولوژي دوربين مدار بسته  هايك ويژن و توسعه تكنولوژي هاي هوشمند ارزان قيمت، اكثر مالكان ساختماني به فكر استفاده از دوربين هاي مدار بسته در ساختمان هاي خود افتاده اند. برخي از مهمترين نگراني هايي كه آنها را به فكر استفاده از دوربين مداربسته مي اندازد عبارتند از: پوشش مبادي ورودي و خروجي ساختمان جهت مشاهده افراد مشكوك و همسايه ها، پوشش فضاي داخل پاركينگ خودرو هاي ساكنين، پوشش فضاي لابي و راه پله ها، پوشش بر اصلي بيروني ساختمان شامل خيابان اصلي و فرعي، ارائه تصوير دائمي ازفضاهاي ساختمان و بسياري از موارد ديگر مي باشد.

از چه تكنولوژي بايد استفاده كنيم؟

جهت پوشش محيط ساختمان ها از سه نوع تكنولوژي مدار بسته آنالوگ، HD و آي پي مي توانيم استفاده كنيم، سيستم آنالوگ، قديمي ترين و ارزان ترين تكنولوژي است كه مي توان استفاده كرد، كيفيت پايين دوربين آنالوگ معمولا بزرگترين نقطه ضعف آنها مي باشد، بهترين دوربين آنالوگ تنها ?.? مگا پيكسل رزولوشن دارد، كه اين موضوع براي بسياري از مالكان آزار دهنده است، علاوه بر آن زاويه كم، دوربين آنالوگ ديگر نقطه ضعف آن مي باشد ( حداكثر ??درجه )، اين عوامل باعث مي شود تا مالكان معمولا اين سيستم را انتخاب نكنند اما هستند صاحبان آپارتمان هايي كه هنوز از اهميت تجهيز به سامانه دوربين مداربسته غافل هستند و از دوربين آنالوگ براي پوشش فضاهاي ساختماني خود استفاده مي كنند. كيفيت پايين و قابل اعتماد نبودن تصوير ضبط شده، در مواقع حساس از بزرگترين نقاط ضعف سيستم آنالوگ مي باشد.

 

سيستم تحت شبكه يا آي پي، اين سيستم با استفاده از دوربين مداربسته مگا پيكسل با رزولوشن بالا ( حداقل يك مگا پيكسل ) و استفاده از بستر شبكه بهترين كيفيت را ارائه مي دهد. استفاده از بستر كابل و سوييچ شبكه و مركز كنترل تحت شبكه (NVR) باعث شده تا اين سيستم به عنوان يك راه حل گران قيمت و كمي پيچيده به لحاظ عملكرد در بين راهكارهاي پيشنهادي شناخته شود. كيفيت تصوير بالا، زاويه ديد وسيع، انتقال تصوير روي بستر شبكه و اينترنت و چندين مورد ديگر، به عنوان نقاط قوت اين سيستم شناخته مي شوند. اما قيمت بالاي دوربين، مركز كنترل ضبط، سوييچ و همچنين ساير تجهيزات مصرفي، اين سيستم باعث مي شود تا اين تكنولوژي هم براي بسياري از ساختمان هاي مسكوني جذابيتي نداشته باشد. با اين همه مالكان مشكل پسندي هم وجود دارند كه جهت پوشش فضاهاي آپارتمان مسكوني خود از اين نوع سيستم استفاده مي كنند.

تكنولوژي HD مخفف High Defenition، به عنوان تكنولوژي جديد كه حدودا هفتيا هشت سال پيش وارد بازار مدار بسته شد، با استفاده از دوربين ديجيتال و مگا پيكسل و استفاده از بستر كابل هاي كواكسيال ( همان بستر كابلي كه براي دوربين هاي آنالوگ استفاده مي شد) و قيمت پايين تر از سيستم تحت شبكه به عنوان يك پيشنهاد جذاب از سمت مالكان ساختمان ها مورد استقبال قرار گرفت. رزولوشن، زاويه ديد بالا و قيمت پايين اين دوربين مداربسته نسبت به سيستم تحت شبكه، كابل كشي راحت و ارزان، همه و همه از نقاط قوت اين سيستم به شمار مي آيد، از جمله نقاط ضعف محدود اين سيستم براي كاربري در موارد مسكوني مي توان به ميزان زياد كابل هاي مصرف شده اشاره كرد، در اين سيستم به ازاي هر دوربين بايد يك كابل كواكسيال تركيبي از دوربين مداربسته تا مركز كنترل ضبط تصوير ديجيتال كابل كشي شود. با توجه به مواردگفته شده اكثر مالكان ساختمان هاي مسكوني پس از گشت و گذار فراوان در بازار و مشورت با فروشندگان مختلف سيستم HD را انتخاب مي كنند.

در صورتي كه نياز به  خدمات  نصب دوربين مداربسته   داريد ما شركت مهر تجارت را به شما پيشنهاد مي كنيم.

انتخاب برند 

برند هاي متعددي در بازار ايران مشغول فعاليت هستند، برند هاي اصطلاحا بدون نام ( No Name)، با قيمت و كيفيت تصوير پايين در بازار هستند كه پس از نصب با گذر زمان دچار افت كيفيت مي شوند، اما در سوي ديگر برخي از برند ها هم به صورت حرفه اي وجود دارند كه كيفيت و قيمت بالايي دارند اين برند ها بازار فروش محصولاتشان بانك ها، نيرو گاهها و پروژه هايي از اين قبيل مي باشند. اما برند هاي ديگري نيز وجود دارند كه به لحاظ تقسيم بندي در رده برندهاي متوسط رو به بالا قرار مي گيرند، انتخاب تجهيزات مدار بسته از اين برند ها مي تواند يك راه حل خوب باشد.

برخي از ويژگي هاي يك برند مناسب عبارتند از: سابقه فعاليت برند در دنيا ( حداقل ? سال از عمر برند گذشته باشد)، سابقه فعاليت برند در كشور ( حداقل ? سال از عمر برند در ايران گذشته باشد)، دارا بودن نماينده فعال و خوش سابقه در بازار، خريد از شركت فروشنده دوربين مداربسته ( دوربين مداربسته تي وي تي ) بجاي فروشگاهها، كه داراي نامه نمايندگي از برند باشند، زمان گارانتي، انتخاب برندهايي كه پروژه هاي مشابه زيادي در بازار ساختمان هاي مسكوني انجام داده باشند

 

اهميت استفاده از راهنماي خريد دوربين مدار بسته باعث مي شود تا بتوانيم بهينه ترين خريد را با توجه به نياز حفاظتي و بودجه داشته باشيم. اهميت انتخاب شركتي كه بتواند خدمات پس از فروش حرفه اي و مناسب ارائه دهد بسيار تاثير گذار است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۵۶ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

اگر وام آني و بدون ضامن مي‌خواهيد، وام طلا بگيريد

اگر وام آني و بدون ضامن مي‌خواهيد، وام طلا بگيريد

 

چرا مردم ترجيح مي‌دهند بجاي فروش طلاي خود وام بگيرند؟

 اكنون كه در مدت كوتاهي قيمت طلا به شدت افزايش يافته است، بسياري از مردم بازار طلا را به عنوان بازاري براي افزايش ارزش سرمايه خود مي‌دانند و تمايلي به فروش آن سرمايه ندارند. از طرف ديگر، براي برخي از افراد علاوه بر ارزش مادي، طلا داراي ارزش معنوي نيز مي‌باشد زيرا به عنوان هديه از شخص خاصي دريافت مي‌شود، يادآور يادگاري يا سوغات خاصي از عزيزي است كه درگذشته و مطمئناً آنها سعي كنيد آن را حفظ كنيد. در اين موارد، رهن طلا در بانك و حل مشكل مالي با گرفتن وام طلا بهترين راه حلي است كه مي‌توانيد پس از تسويه حساب وام، طلا را بازپرداخت كنيد.

https://teletype.in/@talaparsi/v6J7-uffM

 

 

عدم نياز به ضامن، مزيت ديگر وام طلا است

بسياري از مردم هنگام نوبت گرفتن وام از بانك‌ها نااميد مي‌شوند زيرا ضامن ندارند. اين امر در سالهاي اخير با كاهش استخدام رسمي بيشتر مشخص شده و افراد معدودي از بستگان وي كه به وي اطمينان كامل دارند، خانواده يا دوست كارمند دولت دارند. بنابراين وام طلا كه نيازي به ارائه ضامن براي آن نيست و طلاي سپرده شده در بانك خود ضامن وام است، به نفع افراد زيادي است.

 

 

https://www.allforxi.com/users/tala2021/

آيا با واريز سكه در بانك مي‌توان وام طلا گرفت؟

نكته جالب در مورد وام‌هاي طلا اين است كه وام طلا فقط به طلاي تزئيني داده مي‌شود و بانك كارگشايي يا ساير مؤسسات ارائه دهنده اين وام سكه‌هاي طلا را به عنوان وثيقه براي دريافت وام طلا قبول نمي‌كنند.

 

 

 

پرداخت اقساط و پرداخت طلاي سپرده شده در بانك

هر بانك يا موسسه مالي كه از آن وام طلا دريافت كرده‌ايد، شرايط بازپرداخت اقساط خود را دارد. اين شرايط ممكن است شامل پرداخت مدت و اقساط يكبار مصرف حداكثر پس از يك سال باشد، در اين صورت شما مي‌توانيد پس از تسويه حساب در زمان تعيين شده تمام طلاي خود را از بانك خارج كنيد يا به صورت اقساط ماهانه بازپرداخت كنيد، كه در برخي از بانك‌ها مي‌توانيد طلا را برگردانيد تا چه مقدار اقساط وام خود را پرداخت كنيد. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت كنيد، مي‌توانيد يك چهارم طلاي متعهد را از بانك دريافت كنيد.

 

 

 

آيا مي‌توان بدون گرفتن وام، طلا را در بانك سپرده گذاري كرد؟

به دليل امنيت بالايي كه هنگام نگهداري طلا در بانك وجود دارد، بسياري از افراد حتي اگر قصد گرفتن وام طلا را ندارند، تمايل دارند سپرده‌هاي خود را در بانك واريز كنند. اين امكان نيز وجود دارد و بانك‌ها در ازاي دريافت كارمزد درصدي از طلاي شما محافظت و امنيت لازم را ايجاد مي‌كنند كه بسته به شرايط متفاوت از بانكي به بانك ديگر متفاوت است.

 

 

 

شرايط اخذ وام از بانك سامان براي خريد خودرو چيست؟

وام خودرو يكي از محبوب‌ترين تسهيلات براي بانك‌ها به دليل افزايش شديد قيمت خودرو در ماه‌هاي اخير است. در اين راستا افرادي كه قصد اخذ وام خودرو از بانك سامان را دارند مي‌توانند با داشتن شرايط و مدارك لازم از اين بانك وام دريافت كنند.

 

 

 

شرايط وام از بانك سامان براي خريد ماشين:

 

وام بانك سامان براي خريد خودرو معادل 80? قيمت خودرو و تا سقف اعلام شده توسط بانك در سال جاري است. اين وام مزايايي مانند اقساط بلند مدت (حداكثر 36 ماه) دارد و هزينه كمتري نسبت به خريد اتومبيل به عنوان اجاره دارد.

 

همچنين يكي ديگر از مزاياي دريافت وام از بانك سامان براي خريد خودرو اين است كه در صورت تعهد سند ملكي، مي‌توانيد علاوه بر اين وام از ساير امكانات رفاهي بانك سامان نيز بهره مند شويد.

 

 

 

شرايط اخذ وام خودرو از بانك سامان شامل موارد زير است:

 

 

اتومبيل خريداري شده بايد اتومبيل جديدي باشد كه توسط شركت‌هاي اتومبيل سازي داخلي توليد شده باشد.

 

در صورت استفاده از اتومبيل خريداري شده، حداكثر مدت استفاده بايد فقط يك سال باشد، يعني. بايد به مدت يك سال استفاده شود

 

خريد را مي‌توان هم شركت‌ها و هم فروشگاه‌هاي نمايندگي‌هاي فروش اتومبيل محلي و اشخاص ديگر انجام داد.

 

ضمانت اخذ وام خودرو از بانك سامان بايد به همراه سپرده يا 20? وديعه همراه با سند ملك باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۲۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

روش نگهداري انواع زعفران

روش نگهداري انواع زعفران

 

يكي از گياهاني كه كاربرد بسيار زيادي در طبخ انواع غذاهاي ايراني دارد زعفران مي باشد. اين گياه جادويي نه تنها براي خوش طعم كردن غذاها به كار مي رود، بلكه مصرف دارويي نيز دارد و از اين گياه در تهيه انواع داروهاي گياهي جهت درمان بيماري هاي مختلف بهره گرفته مي‌شود‌.

محصولي كه از گياه زعفران به دست مي آيد به صورت ادويه مورد استفاده قرار مي گيرد. گياه زعفران داراي انواع مختلفي است و شيوه نگهداري هر كدام از آنها با ديگري تفاوت دارد.

در اين مطلب تمامي  شيوه هاي نگهداري مختلف زعفران را بيان ميكنيم  تا در صورت خريد زعفران با روش هاي نگهداري طولاني مدت آن آشنا باشيد.

طبقه بندي زعفران

زعفران را مي توان بر اساس نوع چينش به صورت زير طبقه بندي كرد :

زعفران سرگل

زعفران نگين

زعفران پوشال

زعفران دسته يا دختر پيچ

خامه‌ زعفران

 

زعفران سرگل

اين نوع از زعفران رايج‌ترين نمونه زعفران است و اغلب مشتريان اين نمونه از زعفران را بيشتر مي‌شناسند.

در اين نمونه از قسمت زردي زعفران يا ريشه  آن خبري نيست و فقط قسمت قرمز رنگ زعفران يا كلاله آن به صورت جدا جدا و تميز كرده وجود دارد.

زعفران سرگل با نام هاي ديگري چون سر قلم، سر ريشه و ممتاز هم شناخته مي‌شود و در خارج از كشور هم به عنوان All-Red (كاملا قرمز) شناخته مي‌شود كه زعفران ممتاز مقداري خامه هم به همراه دارد؛ نهايتا اينكه در بين انواع زعفران، سرگل بيشتر از بقيه مصرف دارد.

زعفران پوشال

اگر بخواهيم اين نوع زعفران را با بقيه انواع مانند سرگل مقايسه كنيم، اين محصول مقداري زردي به همراه دارد اما درصد بيشتري از اين محصول را كلاله قرمز رنگ تشكيل مي‌دهد و فقط درحدود ? الي ? ميلي‌متر، خامه دارد.

در مقايسه با انواع زعفران ها مثل دسته اين محصول بخاطر وجود داشتن حجم بيشتري از  كلاله، رنگ دهي بالاتري دارد. بخاطر تركيب مقداري از خامه با كلاله در اين محصول، مشتريان هم اعتماد بيشتري هم به اين محصول براي اصل بودن آن دارند. زعفران پوشال داراي درجه بندي از درجه يك تا درجه سه است.

زعفران نگين

اين نوع زعفران حاوي رشته هاي قرمز رنگ ، ضخيم و بلند است و در مقايسه با پوشال معمولي زعفران نگين فاقد خامه مي باشد.

در ميان انواع زعفران، اين مدل خاصيت رنگ دهي فوق العاده بالايي دارد، هم چنين بسيار معطر است، و از نظر ظاهري، زعفران نگين بسيار حجيم و زيبا است.

زعفران دسته يا دخترپيچ

زعفران دسته تمامي رشته زعفران مي باشد كه  از ريشه سفيد تا كلاله قرمز رنگ آن را شامل مي شود.

اگر به تصوير اين نوع از زعفران نگاهي بيندازيد كلاله هاي قرمز رنگ را به همراه خامه خواهيد ديد. در اين نوع رشته هاي زعفران  را به صورت يك سويه و يا دو سويه بر روي هم قرارداده و به وسيله نخ آن‌ها را اصطلاحا دسته پيچ كرده و سپس خشك مي نمايند.  در ميان انواع زعفران، از اين محصول به عنوان ظاهر واقعي آن ياد مي‌شود.

 

نگهداري از زعفران

شيوه نگهداري زعفران در انواع مختلف آن هيچ تفاوتي ندارد و تمام انواع زعفران به يك صورت نگهداري مي شوند.

اين ادويه خوش عطر در دماهاي پايين پايداري رنگ و عطر بهتري دارد. در دماهاي بالا خواص آن از بين مي رود.

اگر دماي محيط گرمتر از حد معمول باشد مي توانيد براي حفظ كيفيت زعفران آن را در يخچال نگهداري نماييد، از جمله عواملي كه در نگه داري زعفران بايد به آن توجه شود ميزان رطوبت محيط است، يعني اينكه بايد رطوب كم باشد.

در غير اين صورت زعفران رطوبت محيط را به خود جذب مي‌كند و باعث مي شود رنگ و بوي خوب خود را از دست بدهد.

روش هايي كه استفاده مي شود براي افزايش ماندگاري زعفران است زيرا كيفيت زعفران مهمترين موضوع براي مصرف كننده است. شيوه هاي گوناگوني براي حفظ كيفيت زعفران و نگه داشتن آن در شرايط مناسب وجود دارد.

جهت نگهداري زعفران در انبار قفسه هايي از جنس فلز و يا پالت كار مورد استفاده قرار ميگيرد ، زيرا  اين قفسه ها از رسيدن رطوبت به زعفران ها جلوگيري مي‌كنند.

عامل ديگري كه در نگهداري بهتر زعفران ها كمك مي كند روش خشك كردن و بسته‌بندي زعفران است. جهت حفظ كيفيت زعفران بايد به صورت استاندارد آن ها را خشك و بسته بندي كرد.

دماي مناسب محيط براي زعفران يكي از موارد مهم در اين زمينه است. بهترين دما براي زعفران خشك و بسته بندي شده 16 درجه سانتيگراد مي باشد.

عدم وجود رطوبت و نور در محيط نگهداري زعفران بسيار مهم است و بهترين شرايط نگهداري براي زعفران، محيطي تاريك و بدون رطوبت است.

زعفران ها بايد هر ماه يك بار از لحاظ شرايط نگه داري و كيفيت بررسي شوند.

نگهداري در منزل

شيوه نگهداري زعفران هرچند به مقدار كم در منزل مانند نگهداري در انبار است. براي نگه داشتن زعفران در شرايط مناسب بهتر است ابتدا آن را به صورت كامل خشك و آسياب كرده و در ظرفي كه جريان هوا نداشته باشد قرار دهيد

بهتر است كه زعفران هارا به صورت وكيوم شده درون يخچال قرار دهيد. توجه داشته باشيد كه هيچگونه رطوبتي نبايد به زعفران ها برسد و همچنين دماي مكاني كه زعفران ها در آن جا نگهداري مي‌شود نبايد بيش از حد گرم باشد زيرا باعث مي‌شود كه زعفران ها خاصيت خود را از دست بدهند.

ترجمه و جمع آوري: واحد تحقيق و توسعه شركت

 زعفران بهرامن

منبع : جام جم آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۸:۱۷ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

بهترين راه ورود به بورس سهام

بهترين راه ورود به بورس سهام

بهترين راه ورود به بورس سهام آريا - اين روزها سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار به يكي از موضوعات داغ در جامعه تبديل شده است. در طي يكي دو سال ممكن است بورس بخشي از نقدينگي مردم را به خود جلب كند و سود زيادي كسب كند. براي شروع كار در بورس اوراق بهادار ، بياييد اصول را بياموزيم. اول از همه ، شما بايد در مورد ورود به بازار سهام بدانيد. ورود به بورس با كد بورس چگونه است؟ كد بورس اوراق بهادار چيست و كد بورسي را چگونه دريافت كرديد؟ و ... براي پاسخ به اين سالات با ما همراه باشيد.

كد بورس اوراق بهادار چيست؟

براي خريد و فروش سهام بايد از سيستم هاي آنلاين استفاده شود. براي دسترسي به اين سيستم ها بايد مراحلي را طي كنيد كه اولين مرحله آن كد سهام است. شناسه كد بورسي كه توسط سازمان بورس اوراق بهادار براي شناسايي فعال بازار استفاده مي شود. كد بورس اوراق بهادار عملكرد يك كد ملي را دارد و يك شناسه منحصر به فرد است كه هويت سهامداران بازار سرمايه با آن شناسايي مي شود. كد سهام شامل 3 حرف اول نام خانوادگي كاربر و 5 شماره تصادفي است. براي كد سهام شخصي كه نام خانوادگي وي عزيز است ، "عزيز 96191" است. در كدهاي مبادله جديد ، اعداد و حروف ممكن است تصادفي باشند.

قابل ذكر است كه كد بورس براي هر نفر فقط يك بار صادر مي شود و امكان تغيير آن وجود ندارد و فقط با تغيير نام خانوادگي كد بورس نيز تغيير مي كند و هر شخص حقيقي يا حقوقي براي كد بورس اقدام مي كند و ورود به بورس تحصيلي محدوديت سني و تحصيلي ندارد. البته براي افراد زير 18 سال با ارائه تعهد نامه كد بورس صادر شده است.

مرحله كد كد مبادله

براي ورود به بورس با كد بورس اوراق بهادار و شروع به انجام آن ، بايد دو مرحله زير را طي كنيد.

ثبت و احراز هويت ساجام

ثبت نام و احراز هويت كارنامه

اطلاعات آگاه براي ساده ترين سفارش ثبت نام در بورس اوراق بهادار ، سيستم آگاه اكسپرس در اختيار هموطنان عزيز قرار گرفته است. استفاده از اين سيستم به سرعت و به راحتي انجام خواهد شد. شرح مراحل ورود به بورس را دنبال كنيد.

ثبت و احراز هويت سيستم ساجام

ساجام سيستمي را كه توسط شركت سپرده گذاري و تسويه حساب اوراق بهادار مركزي براي جمع آوري اطلاعات بازار سرمايه به صورت يكپارچه و هدفمند تنظيم شده ، كنترل مي كند. هر آنچه قصد فعاليت در بازار سرمايه را دارد ، حتي غير ايراني ها ، بايد در ساجام ثبت شود.

شما از طريق وب سايت www.sejam.ir يا برخي موارد از برنامه درماني ، مانند اينكه به سيستم Sajam دسترسي داريد و دوباره ثبت نام مي كنيد ، هزينه پرداخت مي كنيد. ابتدا بايد شماره تلفن همراه وارد شود. شما بايد دقيقاً شماره تلفن همراه وارد شده در اين سيستم را داشته باشيد ، اين شماره بايد به نام متقاضي و منطقي با كد ملي باشد.

 

سپس كد 5 رقمي ارسال شده با خود را وارد كنيد ، فرم هاي هويت و اطلاعات مالي را براي نمايش ايجاد كنيد. آنها را كامل كنيد و مجاز به ثبت نام هستيد كه 10 هزار تومان است ، پرداخت مي شود. در آخر ، يك كد رهگيري به شماره موبايلي كه وي وارد كرده ارسال مي شود. اين كد در مرحله احراز هويت بايد پس از ذخيره سازي كه بايد داشته باشيد ، دقيق باشد.

http://www.jahannews.com/news/755774

 

در مرحله احراز هويت SJAM ، شما بايد به دفاتر پيشخوان دولت برويد يا با برنامه هاي معرفي شده در سيستم SJAM احراز هويت خود را به صورت غيرحضوري انجام دهيد.

 

ثبت نام كارشناسي و احراز هويت درجه بندي

مرحله بعدي براي ورود به بورس سهام با كد بورس ثبت نام در ويژگي است. از آنجا كه ويژگي هاي يك واسطه در بازار سرمايه وجود دارد ؛ اگر مي خواهيد اين كار را انجام دهيد ، اين ويژگي را فعال مي كند. سيستم آنلاين استفاده از بستر را مجبور مي كند تا بازار سرمايه را به گونه اي فعال كند كه در اين بازار خريد و فروش انجام شود. لازم به ذكر است كه هر شخص براي تجارت از چندين كد پذيرفته شده است. كد معلم با كد سهام متفاوت است و در واقع نام كاربري و رمز عبوري است كه بهتر است با آن توليد خود را وارد سيستم معلم كنيد.

 

براي ثبت نام به عنوان كاربر لازم است كه سيستم هاي مختصر آنلاين همان سيستم هاي وارداتي باشد و كليه مراحل ثبت نام به صورت ثبت نام ساجام انجام شود. سرانجام ، آنها ويژگي هاي احراز هويت خاص خود را دارند. اين احراز هويت قبلاً در شعب عملكردي انجام مي شد ، اما اكنون احراز هويت فقط از طريق دفاتر پيشخوان دولت انجام مي شود.

 

 ثبت نام در Sajam و ويژگي ها

براي ورود به بورس ، مراحل فوق الزامي است. اما يك روش ساده تر وجود دارد. در واقع ساده ترين و بهترين راه ورود به بورس ثبت نام در ساجام و كارايي است. در اين روش نيازي نيست دوبار فرم هويتي و مالي براي دو سيستم SJAM ارائه كنيد و مطمئن شويد كه با ورود به صرافي آگاه ، از طريق سايت آگاه اكسپرس به آدرس ex.agah.com ، بايد ثبت نام و ثبت نام كنيد. شما يك اسم هستيد

 

براي اين كار وارد سيستم Aware Express شويد. روي "Free Exchange Code Re" كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۵۱ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

دانلود آهنگ تولدت مبارك اندي

هم اكنون شنونده آهنگ اندي به نام «تولدت مبارك» به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز هستيد

دانلود آهنگ تولدت مبارك اندي

Download New Music: Andy – Tavalod With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: اندي
نام آهنگ: تولدت مبارك

منبع :

https://isongs.ir/%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۵۱ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

كليك و بازديد گوگل براي سئو چقدر مفيد است

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۳۸ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

دوربين مدار بسته مناسب اماكن تجاري و كارخانه

دوربين مدار بسته مناسب اماكن تجاري و كارخانه

 

از زمان هاي گذشته تا به حال، داشتن امنيت كامل در اماكن تجاري و محيط هايي با فضاي گسترده به دغدغه اي بزرگ براي صاحبان اين اماكن تبديل گشته است. از جمله روش هايي كه براي تامين امنيت، در زمان عدم حضور تجهيزات الكترونيكي پيشرفته مورد استفاده قرار مي گرفت، استخدام كردن افرادي تنومند و يا به كار گيري سلاح سرد و گرم مختلف بود، تا امنيت را براي ما به ارمغان آورد. با پديدار شدن انقلاب صنعتي در كشور هاي مختلف، و ماشيني شدن زندگي روزمره مردم جهان ابزار هاي بسيار متفاوت و كاربردي وارد زندگي ما انسان ها شد. يكي از اين تجهيزات كه به كمك، صاحبان اماكن تجاري همچون طلا فروشي، صرّافي و بانك ها آمد دوربين مدار بسته امكان تجاري بود كه با نصب آسان و راه اندازي سريع خود جايگاه مناسبي در بين خريداران سيستم هاي نظارتي پيدا كرد.

92uv_z8.jpg

محيط هاي تجاري

محيط هاي تجاري، كه اغلب داراي اشيا و اجناس گران قيمت در محيط خود هستند، كيفيت بالايي را براي ضبط تصاوير و نظارت دقيق خود طلب مي كنند. در گام اول براي خريداري انواع مختلف دوربين مدار بسته اماكن تجاري، مشورت و حضور يك كارشناس براي در نظر گرفتن نوع تكنولوژي دوربين مدار بسته، تعداد دوربين، جهت قرار گيري و محل نصب، مورد نياز است. پس از مشخص شدن موارد ذكر شده حالا نوبت نوع لنز و كيفيت تصاوير انتقالي به نمايشگر و فضاي ذخيره سازي همچون هارد است كه توسط نوع نياز خريدار تعريف مي شود. تنها گزينه براي لنز اين دوربين ها، چشمي 3.6 ميلي متري به بالا مي باشد تا امنيت محيط با قدرت بالا تامين گردد. تصوير برداري در شب يكي دگر از پارامتر هاي مهم است كه بايد در هنگام خريد دوربين مدار بسته AHD اماكن تجاري به آن توجه داشته باشيد. به طور كلي ميزان ديد در شب مناسب براي بانك ها، طلا فروشي و صرّافي ها 30 متر مربع كه در برند هاي مختلف به صورت سياه و سفيد و رنگي ارائه مي شود.

 

كارخانه و فضاي هايي با متراژ بزرگ

دوربين مدار بسته هايي كه براي فضايي با متراژ بالا خريداري مي شوند بالا ترين كيفيت ممكن را چه در لنز و چه در كيفيت تصوير و بدنه دارا مي باشند. مكان هايي كه براي نصب دوربين مدار بسته IP مي باشند كارخانه، فضا هاي بزرگ و سوله و هاي انبار هاي غذايي مي باشند، تا در زمان پايان ساعات اداري به كمك نيرو حفاظت و يا نگهباني مجموعه آمده و در صورت مشاهده حوادث غير مترقبه همچون آتش سوزي و يا سرقت اموال و اجناس، در سريع ترين زمان ممكن از اتفاقات محيطي با خبر شوند و موارد پيشگيرانه را، براي اتفاقات رخ داده را انجام دهند. سيستم نظارتي كه براي اين محيط ها اغلب خريداري مي شود با نام PTZ يا دوربين مدار بسته گردان شناخته مي شود، تا در كنار دوربين هاي معمولي دام و بولت امنيت مكان هاي نام برده شده را به ميزان قابل توجهي بالا ببرند.

انتخاب نهايي

حالا پس از شناخت انواع سيستم هاي نظارتي مناسب براي كارخانه، انبار و مجتمع هاي تجاري كوچك و بزرگ، بايد قبل از خريد به مواردي مهم كفه در كاركرد صحيح دوربين مدار بسته اماكن تجاري خريداري شده تاثير گذار است دقت كنيد. انتخاب محل نصب دوربين مدار بسته به نظارت دقيق محيطي كمك شاياني مي كند. براي بالا بردن دقت نظارت، بايد قبل از نصب تمام زاويه امكان تجاري و انبار ها را شناسايي كنيد كه اين كار اغلب توسط خود خريدار و با حضور كارشناسان صورت مي گيرد. نوع تكنولوژي دوربين مدار بسته اماكن تجاري در وضوح و كيفيت تصاوير تاثير گذار است، بدين شكل كه لنز قدرتمند به كار رفته در سيستم نظارتي در صورت يكسان بودن (براي مثال لنز 3.6 ميلي متري) در تكنولوژي تحت شبكه و اچ دي سي وي آي از تفاوت و كيفيت فاحشي در خروجي برخوردار مي باشند. از ديگر مسائلي كه بايد به آن توجه داشت، قاب دوربين مدار بسته اماكن تجاري است كه در سه نوع بولت، دام و PTZ توليد گشته اند، و پيشنهاد مي شود در صورت خريداري دوربين دام و بولت از كيفيت تصوير و لنز بسيار بالا استفاده كرده و يا انتخاب اول خود را بر روي دوربين مدار بسته PTZ كه مخصوص اماكن تجاري و محيط هايي با فضاي گسترده و بزرگ است قرار دهيد.

دوربين مداربسته  مناسب اماكن تجاري و كارخانه

در حال حاضر آمار ها نشان مي دهد كه در مكان هايي كه دوربين مداربسته وجود دارند، نرخ جرايم بسيار پايين تر از مكان هايي است كه فاقد اين دوربين ها هستند. دوربين  مداربسته كاربرد هاي فراواني دارند كه يكي از عمده ترين آن ها در اماكن و ساختمان هاي اداري است. از جمله كاربرد هاي دوربين مداربسته در اين اماكن مي توان به كنترل عبور و مرور ارباب رجوع، بالا بردن بازدهي كارمندان، نظارت بر امور انجام شده و … اشاره نمود.

به طور كلي از زمان هاي گذشته تا كنون داشتن امنيت كامل در اماكن تجاري و محيط هايي با فضاي گسترده به دغدغه اي بزرگ براي صاحبان اين اماكن تبديل شده است و مراكز تجاري و فروشگاه ها از مهم ترين مراكزي هستند كه نيازي مبرم و هميشگي به نظارت و كنترل توسط دوربين مداربسته دارند.

با فراهم شدن بستر اينترنت و نرم افزار هاي تصوير خوان، دوربين مداربسته مي توانند تصاوير محيط را در هر لحظه به صورت آنلاين نشان دهند و همين دليل سبب شده تا ضريب امنيت در فضاهاي اداري بسيار بيشتر گردد. در ادامه مطلب ” دوربين مدار بسته مناسب اماكن تجاري و كارخانه ” به معرفي انواع دوربين ها و كاركرد آن ها مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

انواع دوربين هاي مدار بسته مناسب اماكن تجاري و كارخانه ها

بهترين نوع دوربين هاي مدار بسته براي كارخانه ها و مراكز صنعتي، انواعي مي باشند كه از وضوح تصويري بسيار بالايي برخوردار هستند. دوربين هاي مدار بسته آنالوگ براي اين فضاها نامناسب، دوربين هاي مدار بسته اچ دي، دوربين مدار بسته اي اچ دي، دوربين مدار بسته فول اچ دي و دوبين مدار بسته تحت شبكه آي پي براي اين امر مناسب هستند. از انواع دوربين هاي مدار بسته مناسب براي اين فضاها مي توان به موارد زير اشاره نمود:

 

دوربين هاي مدار بسته لامپي:

دوربين هاي مدار بسته لامپي يكي از رايج ترين انواع دوربين هاي مدار بسته هستند كه با فراهم كردن امكان جمع آوري اطلاعات به صورت 360 درجه نقشي مهم در كنترل تردد و نظارت بر امور دارند. دوربين هاي مدار بسته لامپي كاملا شبيه به لامپ هاي رشته اي هستند كه بر روي سر پيچ لامپ نصب شده اند و تفاوت آن ها با لامپ هاي معمولي به سختي معلوم مي گردد. عدم شناسايي و تشخيص اين نوع دوربين ها و همچنين زاويه ديد آن ها سبب شده است اين دوربين ها گزينه مناسبي براي سازمان هاي حفاظتي و محيط ها و فضاهاي جاسوسي باشند.

 

دوربين مدار بسته PTZ:

اين نوع از دوربين هاي مدار بسته كه بيشتر با نام دوربين مدار بسته اسپيد دام شناخته مي شوند، يكي ديگر از انواع دوربين هاي مدار بسته مناسب اماكن تجاري و فضاهاي اداري مي باشند. دوربين هاي مدار بسته اسپيد دام عموما براي فضاهاي باز مناسب هستند، چرا كه مي توانند فضاي زيادي را تحت پوشش قرار دهند.

براي مثال اگر در يك مركز تجاري اين دوربين را نصب كنيد، توانايي پوشش دهي چند برابر يك دوربين معمولي را دارد و در ضمن اين دوربين ها قابليت زوم اپتيكال و ديجيتال را دارند تا بتواند جزئيات چهره و اشيا را بيشتر نمايش دهد، در نتيجه بهتر است براي فضاهاي باز دوربين هاي مدار بسته اسپيد دام در اولويت انتخاب قرار گيرند.

 تي وي تي

دوربين مدار بسته AHD:

دوربين هاي مدار بسته AHD يكي از بهترين دوربين هاي مدار بسته آنالوگ هستند كه براي انتقال تصاوير از تكنولوژي سيستم هاي تلوزيوني ديجيتال استفاده مي كنند. اين گروه از دوربين هاي مدار بسته برخلاف ساير دوربين هاي مدار بسته آنالوگ، به دليل استفاده از سيستم كد گذاري قادر به ارسال تصاوير با حجم و رزولوشن بالا مي باشند. دوربين هاي مدار بسته AHD بر اساس رزولوشن تصاوير و شكل ظاهري در گروه هاي مختلفي تقسيم بندي مي شوند و هر يك داراي ويژگي هاي متفاوتي هستند.

دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه IP:

دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه داراي سيستم عامل مي باشند كه مي تواند به كامپيوتر و اينترنت متصل شوند و تمام اطلاعات زير نظر اينترنت و شبكه رد و بدل مي شود. وجود اينترنت و كار با آن سبب شده است تا اين دوربين ها بتوانند راحت تر تصاوير ديجيتال را دريافت كنند. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين دوربين ها اين است كه امنيت در اين دوربين ها بسيار بالا مي باشد چرا كه رمز گذاري شده اند و هر كسي نمي تواند به راحتي به اطلاعات ذخيره شده در آن ها دسترسي پيدا كند.

در ضمن چون اين دوربين ها بر پايه اينترنت كار مي كنند، در هر فضايي كه به اينترنت دسترسي داشته باشيد و اطلاعات دوربين را وارد كنيد، مي توانيد تصاوير را در اختيار داشته باشيد. دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه با توجه به امنيت بالايي كه دارند، قيمت بيشتري نسبت به ديگر دوربين ها دارند.

ويژگي هاي دوربين هاي مدار بسته مناسب براي مراكز تجاري و كارخانه ها

  • برخورداري از قابليت زوم كردن: داشتن قابليت بزرگ نمايي فيلم ضبط شده و يا حتي تصاوير لايو زنده.
  • قابليت serach smart: قابليتي كه امكان جست و جوي صحنه يا اشيايي خاص را براي شما فراهم مي كند.
  • قابليت Stream dual: امكان ضبط دو استريم به شكل مجزا كه در اين صورت عملكرد شبكه نيز بهبود مي ياد.
  • قابليت Back up Avl: با وجود اين قابليت امكان پخش فيلم بر روي گوشي تلفن همراه يا كامپيوتر بدون نياز به نصب نرم افزار وجود دارد.
  • قابليت PTZ: اين قابليت كه با نام اسپيد دام شناخته مي شود و پيش تر نيز به آن اشاره نموديم، امكان كنترل سيستم دوربين هاي گردان را در اختيار ما قرار مي دهد.

دوربين مدار بسته در اماكن تجاري

در محيط هاي تجاري كه اغلب اشيا و اجناس گران قيمت وجود دارد، به دوربين هايي با كيفيت بالاي ضبط تصاوير و نظارت دقيق بر آمد و شدها نياز است. در گام نخست خريد دوربين مدار بسته براي اين اماكن به مشورت و حضور يك كارشناس در محيط مربوطه، براي در نظر گرفتن نوع تكنولوژي دوربين مدار بسته، تعداد دوربين، جهت قرار گيري و محل نصب نياز است. پس از مشخص شدن موارد ذكر شده نوبت به نوع لنز و كيفيت تصاوير انتقالي از نمايشگر دوربين و همچنين حجم فضاي ذخيره سازي آن مي باشد كه با توجه به نوع نياز خريدار تعريف مي شود.

بهترين گزينه براي لنز دوربين هاي مورد استفاده در اين اماكن، چشمي 3.6 ميلي متري به بالا مي باشد تا امنيت محيط را با قدرت بالا تامين نمايد. برخورداري از قابليت تصوير برداري در شب نيز يكي ديگر از پارامترهاي مهمي مي باشد كه بايد در هنگام خريد دوربين هاي مدار بسته به آن توجه نمائيد.

هايك ويژن تهران      

دوربين مدار بسته در كارخانه ها و فضاهاي بزرگ

دوربين هاي مدار بسته اي كه براي فضاهايي با متراژ هاي بالا خريداري مي شوند، بايد بالاترين كيفيت ممكن را در لنز،كيفيت و در بدنه داشته باشند. در كارخانه ها، فضاهاي بزرگ، سوله و انبار هاي غذايي بايد دوربين هاي مدار بسته نصب شوند تا در پايان ساعات اداري به كمك نيروهاي حفاظتي و نگهباني مجموعه آمده و در صورت بروز حوادثي همچون آتش سوزي و يا سرقت اموال و اجناس در سريع ترين حالت ممكن از اتفاقات محيطي با خبر شوند و از بروز اين مشكلات جلوگيري كنند و يا در صورت رخ دادن اين مشكلات به خوبي آن ها را مهار كنند.

هايك ويژن

نتيجه گيري نهايي

در نهايت با شناخت بهترين سيستم هاي نظارتي براي كارخانه ها، انبار و اماكن تجاري بزرگ و كوچك، بايد قبل از خريد به مواردي كه در كاركرد صحيح دوربين هاي مدار بسته خريداري شده تاثير گذار است، نهايت دقت به عمل آيد و در ضمن بايد قبل از نصب، تمامي زواياي اماكن تجاري و انبارها شناسايي شود. همچنين استفاده از دوربين هايي با بروز ترين تكنولوژي ها كه تصاوير با كيفيت بالايي را براي شما فراهم كنند و توجه به نوع قاب دوربين مدار بسته كه در سه نوع بولت، دام و پي تي زد توليد مي شوند، از مواردي است كه بايد به آن ها توجه ويژه داشت.

در ضمن در صورت خريداري دوربين بولت و دام بايد از لنز هاي بسيار با كيفيت استفاده نمود تا نيازهاي امنيتي و حفاظتي هر فضا به خوبي برطرف گردد. دوربين هاي مدار بسته در حال حاضر كمك شاياني به صاحبان اماكن تجاري همچون طلا فروشي ها، صرافي ها، بانك ها، فروشگاه ها و ديگر فضاها مي نمايند و از بروز بسياري از مشكلات مانند دزدي ها، سرقت ها و ديگر امور مجرمانه ممانعت به عمل مي آورند. اين ادوات همچنين در صورت بروز چنين اتفاقاتي كمك مي كنند تا هر چه سريع تر مجرمان دستگير و تحويل قانون گردند.

به همين دليل در حال حاضر وجود اين دوربين ها در همه ي مراكز تجاري و كارخانه ها از ملزومات مهم و اوليه به شمار مي روند. در ضمن حتما براي خريداري و نصب اين دوربين ها در مراكز بزرگ بايد از افراد متخصص كمك گرفته شود تا اين ادوات بهترين بازدهي را براي خريدار داشته باشند. اگر مطالعه مطلب دوربين مدار بسته مناسب اماكن تجاري و كارخانه براي شما مفيد بود، براي مطالعه ديگر مطالب مشابه به وب سايت ما مراجعه فرمائيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۳۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)