سردمه سردمه .

سردمه

زندگي نامه ماكان آريا پارسا

زندگي نامه ماكان آريا پارسا

دكتر ماكان آريا پارسا متولد 29 فروردين 1365 به عنوان يكي از برجسته ترين كارآفرينان و مديران اجرايي ايران شناخته مي شود. ماكان آريا پارسا با تكيه بر دانش و علم تدريس شده در دانشگاه هاي مطرح ايران و جهان، موفقيت هاي چشمگيري در زمينه هاي مختلف داشته است كه در ادامه اين مقاله به آنها خواهيم پرداخت. شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه ماكان آريا پارسا چگونه توانسته به اين حجم از موفقيت هاي پي در پي دست يابد. رزومه ماكان آريا پارسا نشان مي دهد كه اين مرد بدون ارتباط و بودجه توانسته چندين كسب و كار و شركت مهم را در ايران اداره كند و در اين راه به موفقيت هاي بيشماري دست يابد.

 در ادامه اين مطلب ضمن آشنايي با رزومه دكتر ماكان آريا پارسا تعدادي از دستاوردها و كارهاي مهم اين كارآفرين موفق ايراني را به شما تقديم مي كنيم

ماكان آريا پارسا كيست؟

 دكتر ماكان آريا پارسا ماكان آريا پارسا 36 ساله است كه بيش از 10 سال پيش وارد عرصه آموزش شد و در ذهن خود موفق شد نام آموزش مجازي را به گونه اي متفاوت در بين مردم برجسته كند و در جهت رفاه و آسايش مردم گام بردارد. آزاد، MBA از دانشگاه Ashten Bays در برلين آلمان و دانشگاه اميركبير تهران، داراي مدرك ليسانس مهندسي صنايع و در حال حاضر به عنوان يكي از كارآفرينان جوان و نمونه كشور و سخنرانان انگيزشي شناخته مي شود و كار خود را در حوزه آموزشي آغاز كرد. بستر كشور با ايجاد يك مركز آموزشي بزرگ كه به تمامي علاقمندان به كسب مهارت كمك مي كند تا با دست پر وارد بازار كار شوند. مهاجرت، آموزش زبان و موارد ديگر، و نه تنها او توانسته است به يك مدير موفق در اين زمينه تبديل شود، بلكه تا به امروز توانسته است تجارت خود را براي ايجاد صدها شغل گسترش دهد. نيروهايي كه همه با هزاران اميد و آرزو وارد اين عظمت شده اند و در آينده اي نه چندان دور به جايگاه بسيار خوبي خواهند رسيد. سوابق آموزشي و آموزش ماكان McCann Lion Horseshoe داراي تعدادي سوابق آموزشي مي باشد كه در ادامه به ارائه آنها مي پردازيم. دكتري كارآفريني، آموزش عالي، دانشگاه آزاد اسلامي، كارشناسي ارشد، مديريت MBA، دانشگاه صنعتي اميركبير، كارشناسي ارشد، مديريت MBA، دانشگاه Steinbase، برلين، آلمان ليسانس مهندسي صنايع با MBA در مديريت بازرگاني مورد تاييد وزارت از كشور، علوم، تحقيقات، شير ماكري، بي كه داراي ديپلم دبيرستان در حقوق بازرگاني و داوري است، چگونه توانست به افتخار يك كارآفرين پيشرو دست يابد؟ ريشه هاي موفقيت ماكان آري فرسا را ??مي توان به استعداد و خلاقيت او نسبت داد. ما بايد بتوانيم نيازها را به درستي شناسايي كنيم و به دنبال راه‌هايي خلاقانه براي برآورده كردن آنها باشيم كه هيچ‌كس تا به حال به آن فكر نكرده است. درست مانند Macan Arie Faresa كه در استعداد خلاق خود راه هايي براي رفع نيازهاي خود و جامعه اش پيدا كرده است. او در اين مسير با مشكلات زيادي روبرو بوده است، بنابراين كارآفريني و خلاقيت بايد سختي ها و مشكلات را تحمل كند. ماكان آري پرسا كار خود را با بررسي نيازهاي خود و البته جامعه خود آغاز كرد. آنچه توجه او را جلب كرد نياز جامعه به آموزش بود. او فكر مي كرد كه اگر بتواند بستري براي آموزش جوانان فراهم كند، فرصت هاي شغلي براي آنها راحت تر مي شود. از اين رو تمام هم و غم خود را صرف تأسيس مؤسسات آموزشي و ارائه آموزش استاندارد و همه جانبه به جوانان كرد. ماكان آريا پارسا چگونه شغل ايجاد كرد؟ McCann Lion Horseshoe از سال 2009 با راه اندازي مركز آموزشي كه قبلا ذكر شد و گسترش آن گام هاي خوبي در جهت پيشرفت و همچنين اشتغال بيشتر در اين شركت برداشته است. وي به خوبي به اهميت اشتغال در ايجاد جامعه اي پويا، بانشاط و سالم واقف است و به عنوان كارآفرين برتر كشور كه دو بار موفق به كسب اين مدرك شده است، معتقد است در ايجاد اشتغال مي توان آسيب هاي زيادي را به همراه داشت. اجتماعي محور. به همين دليل بيشتر فعاليت حرفه اي وي بر روي كارآفريني و اشتغال زايي متمركز است و از آن به عنوان راه حلي براي رفع مشكلات ناشي از بيكاري و آسيب هاي اجتماعي در بين جوانان استفاده مي كند. دكتر. آري پرسا مانند هر مدير و كارآفرين موفقي مي داند كه اگر شركتي مي خواهد به سمت پيشرفت و موفقيت حركت كند بايد برنامه هاي اشتغال جوانان و متخصصان خود را حفظ كند. پس كي ميخواد ايران رو موفق كنه؟!؟

منبع: https://www.beytoote.com/news/scientific-news/macan1-arya-parsa.htm


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۶:۴۵ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)