سردمه سردمه .

سردمه

5 راهكار براي لاغري شكم پهلو

5 راهكار براي لاغري شكم پهلو

در اينجا ما راهكارهايي را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه مي‌تواند به شما در مسير رسيدن به هدف كمك كند.

 

1) با هولاهوپ به جنگ چربي‌ها برويد.

هولاهوپ علاوه بر اينكه يه بازي سرگرم كننده دوران كودكي‌تان است، بهترين تمرين براي عضلات شكم است. اين ورزش فضاي كمي نياز دارد و حتي مي‌توانيد جلوي تلويزيون بايستيد و كالري بسوزانيد. در تحقيقات صورت گرفته بر روي تاثير هولاهوپ در لاغري شكم و پهلو، نشان داده شده است زناني كه از حلقه سنگين استفاده كرده‌اند، به طور متوسط 3.4 سانتيمتر از كمر و 1.4 سانتيمتر از باسن خود را تنها در شش هفته از دست داده‌اند!

https://did.li/ZYjZH

2) دراز و نشست را فراموش كنيد!

به جاي دراز و نشست از پلانك استفاده كنيد. پلانك عضلات مورب و ماهيچه‌هاي دو طرف كمر و پهلوهاي‌تان را هدف قرار مي‌دهد و در نتيجه تاثير بسيار بيشتري خواهد داشت. در واقع، اين حركت قاتل چربي‌هاي شكم و پهلوست.

 

3) غذاهاي ضد نفخ بخوريد.

گاهي اوقات شكم و پهلو بد شكل، نه به دليل چربي‌هاي اضافي و بلكه به دليل نفخ شكم است! كربوهيدرات‌هاي فرآوري شده مانند نان سفيد يا پاستا، شيريني‌ها و چيپس‌ها باعث نفخ و افزايش وزن مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد نفخ شكم‌تان را از بين ببريد، مي‌توانيد از خوراكي‌هاي ضد نفخ مانند زنجبيل تازه و چاي ليمو استفاده كنيد. اين كار متابوليسم را افزايش مي‌دهد و سيستم گوارشي را تميز مي‌كند. همچنين بايد مصرف پروتئين روزانه‌تان را افزايش دهيد. مثلا اگر گياهخوار هستيد، ميزان مصرف ماهي را افزايش دهيد.

 

4) آرام باشيد.

استرس دشمن شماست. مسئله اين است كه هرچه استرس بيشتري دارا باشيد، كورتيزول بيشتري توليد مي‌شود كه مانع از كاهش چربي‌ها مي‌شود. اين هورمون سطح انسولين را افزايش مي‌دهد و موجب كاهش قند خون شما مي‌شود، در نتيجه ميل به  غذاهاي شيرين و چرب در شما افزايش مي‌يابد.

درست است كه آرامش، به كاهش وزن شما كمك مي‌كند، اما زياد هم آرام نشويد! نشستن طولاني مدت پشت ميز يا روي مبل، فعاليت آنزيم ليپوپروتئين ليپاز كه به چربي سوزي كمك مي‌كند را كاهش مي‌دهد. پس بايستيد و آرام باشيد!

 

5) چربي‌هاي شكم و پهلو را با HIIT منجر كنيد.

مطالعات نشان مي دهد. كه تمرينات تناوبي با شدت بالا (HIIT) مي‌تواند به طور خاص چربي‌هاي شكمي را منفجر كند. و تاثير بسزايي در لاغري شكم پهلو دارد. اين نوع تمرينات به طور كلي چربي‌ها يعني هر دو نوع چربي‌هاي احشايي و زيرجلدي را كاهش مي‌دهد.

ماهيت شدت تمرينات HIIT به گونه‌اي است كه در واقع، شما حتي پس از اتمام تمرين نيز به كالري سوزي ادامه مي‌دهيد. اين تاثير به افزايش متابوليسم شما كمك مي‌كند و حتي كالري سوزي را تا شش ساعت افزايش مي‌دهد!

 

 

https://gravatar.com/kurtismclea2

https://moz.com/community/q/user/kurtismclea

https://kurtismclea2.livejournal.com/profile

https://medium.com/@kurtismclea2/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%85-c9a8d31b635c

https://speakerdeck.com/kurtismclea2

https://www.zillow.com/profile/KurtisMclea2

https://www.scoop.it/u/kurtis-mclea

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.m-i-m.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fm-i-m.ir

https://www.sbnation.com/users/KurtisMclea2

https://hubpages.com/@kurtismclea

https://flipboard.com/@KurtisMclea

https://www.theverge.com/users/KurtisMclea2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/a9978c16-6736-4f4f-b514-1850ef87fab0/Kurtis-M

https://doodleordie.com/profile/kurtismclea2

https://giphy.com/channel/KurtisMclea2

https://www.intensedebate.com/people/KurtisMclea21


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۲:۴۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)

تست خرابي ديسك و صفحه

تست خرابي ديسك و صفحه

 

براي تست سلامت يا خرابي ديسك و صفحه، علاوه بر مشاهده‌ي علائم خرابي و تمام شدن آن، چندين راه متفاوت نيز وجود دارد كه بررسي هر يك مي‌پردازيم:

حركت در دنده 2

 

خودرو را متوقف كنيد. سپس آن را در دنده 2 گذاشته و پدال كلاچ را رها كنيد. اگر به جاي خاموش شدن خودرو شروع به حركت كند، يعني ديسك و صفحه به درستي كار نمي‌كنند.

كاهش قدرت در سربالايي‌ها

 

با پايين آمدن شديد قدرت خودرو در سربالايي‌ها، مي‌توان گفت صفحه كلاچ به خوبي كار نمي‌كند.

تست دنده 4

 

خودرو در حين حركت با سرعت 20 الي 30 كيلومتر در دنده 4 بگذاريد. در صورتي كه موتور به سروصدا افتاد و براي شتاب گيري به تلاتم افتاد، ديسك و صفحه كلاچ خودروي شما سالم و سلامت است. حال اگر خودرو به صورت ناگهاني شتاب گرفت و پرش را تجربه كرد، خبر از عملكرد نادرست اين قطعات و نياز به تعويض آن‌ها مي‌دهد.

سخت جا رفتن دنده 1 و دنده عقب

 

با سخت جا رفتن دنده 1 و دنده عقب نيز مي‌توان نياز ديسك و صفحه به تعويض را تشخيص داد. البته اگر تمامي دنده‌ها به سختي جا رفتند، بايستي روغن گيربكس را بررسي نماييد.

لرزش شديد در دنده 1

 

با روشن كردن خودرو و قرارگيري اهرم گيربكس در دنده 1 نيز مي‌توانيد عملكرد ديسك و صفحه را بررسي نماييد. اگر در اين شرايط و با رها كردن پدال كلاچ، بدنه و اتاق خودرو به شدت به لرزش افتاد نيز بايستي ديسك و صفحه را تعويض نمود.

 

بالا بردن عمر ديسك و صفحه

 

براي بالا بردن عمر ديسك و صفحه كلاچ مي‌توان به نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم توجه داشته باشيد:

 

    حمل نكردن بار زياد به خصوص در سربالايي‌ها

    تعويض سيم كلاچ به صورت دوره‌اي و نرم بودن كلاچ

    جلوگيري از حركت رو به عقب ماشين در سربالايي‌ها (با كشيدن ترمز دستي)

    تعويض به موقع سيستم كلاچ در صورت خرابي

    رفع نشتي دور گيربكس

 

 

 

عملكرد مناسب تمامي قطعات سيستم كلاچ براي تعويض دنده و رانندگي ايمن، مهم و ضروري مي‌باشند. از آنجايي كه اين قطعات بسيار حساس مي‌باشند، بايستي از كارهايي كه به آن‌ها صدمه وارد كرده جلوگيري نمود و با علائم خرابي آن‌ها آشنايي داشت. بدين رو اگر با هر يك از علائم خرابي ديسك و صفحه مواجه شديد، آن را پشت گوش ننداخته و نسبت به تعويض اين قطعات به سرعت اقدام كنيد. زيرا توجه نكردن به اين نشانه‌ها، سبب مشكلات و هزينه‌هاي بيشتري در آينده خواهد شد. اكسپرس يدك، ديسك و صفحه را براي تمامي خودروهاي چيني با مرغوب‌ترين كيفيت به صرفه‌ترين قيمت در فروشگاه خود به فروش مي‌رساند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۵۶ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)