سردمه سردمه .

سردمه

اگر وام آنی و بدون ضامن می‌خواهید، وام طلا بگیرید

اگر وام آنی و بدون ضامن می‌خواهید، وام طلا بگیرید

 

چرا مردم ترجیح می‌دهند بجای فروش طلای خود وام بگیرند؟

 اکنون که در مدت کوتاهی قیمت طلا به شدت افزایش یافته است، بسیاری از مردم بازار طلا را به عنوان بازاری برای افزایش ارزش سرمایه خود می‌دانند و تمایلی به فروش آن سرمایه ندارند. از طرف دیگر، برای برخی از افراد علاوه بر ارزش مادی، طلا دارای ارزش معنوی نیز می‌باشد زیرا به عنوان هدیه از شخص خاصی دریافت می‌شود، یادآور یادگاری یا سوغات خاصی از عزیزی است که درگذشته و مطمئناً آنها سعی کنید آن را حفظ کنید. در این موارد، رهن طلا در بانک و حل مشکل مالی با گرفتن وام طلا بهترین راه حلی است که می‌توانید پس از تسویه حساب وام، طلا را بازپرداخت کنید.

https://teletype.in/@talaparsi/v6J7-uffM

 

 

عدم نیاز به ضامن، مزیت دیگر وام طلا است

بسیاری از مردم هنگام نوبت گرفتن وام از بانک‌ها ناامید می‌شوند زیرا ضامن ندارند. این امر در سالهای اخیر با کاهش استخدام رسمی بیشتر مشخص شده و افراد معدودی از بستگان وی که به وی اطمینان کامل دارند، خانواده یا دوست کارمند دولت دارند. بنابراین وام طلا که نیازی به ارائه ضامن برای آن نیست و طلای سپرده شده در بانک خود ضامن وام است، به نفع افراد زیادی است.

 

 

https://www.allforxi.com/users/tala2021/

آیا با واریز سکه در بانک می‌توان وام طلا گرفت؟

نکته جالب در مورد وام‌های طلا این است که وام طلا فقط به طلای تزئینی داده می‌شود و بانک کارگشایی یا سایر مؤسسات ارائه دهنده این وام سکه‌های طلا را به عنوان وثیقه برای دریافت وام طلا قبول نمی‌کنند.

 

 

 

پرداخت اقساط و پرداخت طلای سپرده شده در بانک

هر بانک یا موسسه مالی که از آن وام طلا دریافت کرده‌اید، شرایط بازپرداخت اقساط خود را دارد. این شرایط ممکن است شامل پرداخت مدت و اقساط یکبار مصرف حداکثر پس از یک سال باشد، در این صورت شما می‌توانید پس از تسویه حساب در زمان تعیین شده تمام طلای خود را از بانک خارج کنید یا به صورت اقساط ماهانه بازپرداخت کنید، که در برخی از بانک‌ها می‌توانید طلا را برگردانید تا چه مقدار اقساط وام خود را پرداخت کنید. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت کنید، می‌توانید یک چهارم طلای متعهد را از بانک دریافت کنید.

 

 

 

آیا می‌توان بدون گرفتن وام، طلا را در بانک سپرده گذاری کرد؟

به دلیل امنیت بالایی که هنگام نگهداری طلا در بانک وجود دارد، بسیاری از افراد حتی اگر قصد گرفتن وام طلا را ندارند، تمایل دارند سپرده‌های خود را در بانک واریز کنند. این امکان نیز وجود دارد و بانک‌ها در ازای دریافت کارمزد درصدی از طلای شما محافظت و امنیت لازم را ایجاد می‌کنند که بسته به شرایط متفاوت از بانکی به بانک دیگر متفاوت است.

 

 

 

شرایط اخذ وام از بانک سامان برای خرید خودرو چیست؟

وام خودرو یکی از محبوب‌ترین تسهیلات برای بانک‌ها به دلیل افزایش شدید قیمت خودرو در ماه‌های اخیر است. در این راستا افرادی که قصد اخذ وام خودرو از بانک سامان را دارند می‌توانند با داشتن شرایط و مدارک لازم از این بانک وام دریافت کنند.

 

 

 

شرایط وام از بانک سامان برای خرید ماشین:

 

وام بانک سامان برای خرید خودرو معادل 80? قیمت خودرو و تا سقف اعلام شده توسط بانک در سال جاری است. این وام مزایایی مانند اقساط بلند مدت (حداکثر 36 ماه) دارد و هزینه کمتری نسبت به خرید اتومبیل به عنوان اجاره دارد.

 

همچنین یکی دیگر از مزایای دریافت وام از بانک سامان برای خرید خودرو این است که در صورت تعهد سند ملکی، می‌توانید علاوه بر این وام از سایر امکانات رفاهی بانک سامان نیز بهره مند شوید.

 

 

 

شرایط اخذ وام خودرو از بانک سامان شامل موارد زیر است:

 

 

اتومبیل خریداری شده باید اتومبیل جدیدی باشد که توسط شرکت‌های اتومبیل سازی داخلی تولید شده باشد.

 

در صورت استفاده از اتومبیل خریداری شده، حداکثر مدت استفاده باید فقط یک سال باشد، یعنی. باید به مدت یک سال استفاده شود

 

خرید را می‌توان هم شرکت‌ها و هم فروشگاه‌های نمایندگی‌های فروش اتومبیل محلی و اشخاص دیگر انجام داد.

 

ضمانت اخذ وام خودرو از بانک سامان باید به همراه سپرده یا 20? ودیعه همراه با سند ملک باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۲۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)