سردمه سردمه .

سردمه

خواص شیره انگور ؛ آیا فواید درمانی این معجون را می دانید

 

 

 

شیره انگور اصل سرشار از خواصی است که در فصل پاییز نباید از آن غافل شد. شیره انگور خانگی سرشار از قند، بسیار مقوی و مغذی است.در منابع طب سنتی ایران به شیره انگور دبس یا دوشاب می گویند. طبیعت این غذا گرم و تر است و افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند. همچنین برخی با شیره نوشیدنی درست می کنند که روش بسیار خوبی است و نوشیدنی نیز گرم است.شیره انگور اصل همچنین حاوی ویتامین های A، B و C است و مصرف آن نیاز بدن به این ویتامین ها را برطرف می کند.

 

بهترین شیره انگور ملایر را با کلیک بر روی همین لینک به راحتی تهیه کنید. این همان شیره انگور عسلی ملایر است.

بهترین زمان استفاده از شیره انگور فصل سرد سال است و از آنجایی که این ماده غذایی دارای خواص مفیدی در درمان و تسکین بیماری های هوای سرد است، بهتر است در برنامه غذایی خود جای آن را باز کنید.

 

 

خواص شیره انگور از دیدگاه طب سنتی

 

یکی دیگر از مزایای هلندیز این است که شیر مادر را غلیظ می کند، بنابراین اگر شیر مادرتان رقیق است، می توان از شیره انگور خانگی به همراه سایر درمان ها استفاده کرد.

 

  • خون خوب تولید می کند (خون سالم و طبیعی بدون ضایعات). اگر در بدن خود ضعف عمومی دارید یا از کم خونی رنج می برید، می توانید شیره انگور خانگی را در برنامه غذایی خود قرار دهید. از آنجایی که شیره انگور خانگی خون‌ساز و مقوی بدن است، افراد مبتلا به ضعف عمومی یا کم خونی می‌توانند شیره انگور خانگی را با شیر برنج یا دانه‌ها مصرف کنند یا از آب سرکه به عنوان شربت استفاده کنند.
  • یکی دیگر از خواص شیره انگور خانگی این است که انقباضات را باز می کند، بنابراین برای جلوگیری از انسداد مجاری کبد می توان شیره انگور خانگی را با سرکه انگور مصرف کرد.
  • یکی از خواص شیره انگور خانگی خاصیت ضدالتهابی و ملین آن در ناحیه گلو است، بنابراین به افرادی که از گلودرد و سرفه رنج می برند توصیه می شود به خصوص در فصل سرما شیره انگور خانگی را غرغره کنند.
  • صرع، کهیر، سرفه مزمن، تپش قلب، لاغری بیش از حد، ضعف احشایی و یرقان را درمان می کند.
  • برای بیماری های طحال، افسردگی و عصبانیت مفید است.
  • برای روان کردن ادرار نیز استفاده می شود.
  • یکی دیگر از مزایای شیره انگور ملایر این است که شیر مادر را غلیظ می کند، بنابراین اگر شیرتان رقیق است، می توان از شیره انگور خانگی به همراه سایر درمان ها استفاده کرد.
  • برای افراد مبتلا به فشار خون، آب میوه فشار خون را بالا نمی برد، اما به درمان یا کاهش آن نیز کمکی نمی کند.

 

 

 

خواص شیره انگور اصل برای چاقی

 

همانطور که می دانید چربی صورت نقش بسیار مهمی در زیبایی و استایل صورت شما دارد. اکثر افراد قرص های مختلف کرم صورت را امتحان می کنند و نتیجه خاصی نمی گیرند. اما بهترین راه برای پرکردن صورت استفاده از شیره انگور خانگی است. شیره انگور خانگی می تواند به راحتی صورت شما را صاف کند، زیبایی و جذابیت را به چهره شما بازگرداند.

 

 

 

شیره انگور خانگی برای از بین بردن ناخالصی های پوست

 

 

همانطور که گفتیم، شیره انگور خانگی به راحتی می تواند لک ها و جوش های صورت را از بین ببرد. شیره انگور خانگی قدرت ضدعفونی کنندگی دارد و به راحتی می تواند تمام عفونت های پوستی را پاک کند.

 

خواص شیره انگور خانگی برای اعصاب

 

شیره انگور اصل همچنین به آرامش اعصاب کمک می کند. اعصاب فرد زمانی که انرژی کافی در بدن وجود ندارد. او عصبانی است. شیره انگور خانگی با تامین انرژی مورد نیاز بدن از بروز این اختلال جلوگیری می کند.

 

خواص شیره انگور خانگی برای کم خونی

 

همانطور که می دانید شیره انگور یک فرآورده غذایی مقوی و مقوی، بسیار خونساز بوده و از کم خونی در بدن انسان جلوگیری می کند. همچنین پزشکان به افرادی که از کم خونی رنج می برند توصیه می کنند شیره انگور خانگی مصرف کنند.

 

شیره انگور اصل برای سرماخوردگی

 

شیره انگور اصل می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از بیماری هایی مانند سرماخوردگی جلوگیری کند. همچنین اگر علائم سرماخوردگی را در بدن خود احساس کردید، به راحتی می توانید این بیماری را با شیره انگور خانگی درمان کنید.

 

فواید شیره انگور خانگی در دوران بارداری

 

شیره انگور خانگی در دوران بارداری فواید زیادی برای زنان باردار دارد. همانطور که می دانید بارداری انرژی زیادی از خانم ها می گیرد و در برخی موارد خانم ها دچار پوکی استخوان می شوند. شیره انگور خانگی می تواند این شکایات را در بدن زن باردار به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

 

 

شیره انگور اصل و فشار خون

 

فشار خون بالا یک بیماری مزمن و خطرناک است که گاهی منجر به ایست قلبی ناگهانی می شود. شیره انگور اصل می تواند فشار خون شما را تا حد زیادی کنترل کند. شیره انگور اصل حاوی پتاسیم است، بنابراین به کاهش فشار خون کمک می کند.

 

 

 

خواص شیره انگور خانگی با لیمو

 

شیره انگور اصل با لیمو می تواند خواص دارویی زیادی برای سلامت بدن شما داشته باشد. به عنوان مثال، شیره انگور اصل با لیمو سرماخوردگی را در بدن شما درمان می کند و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند.

 

خواص شیره انگور خانگی با شیر

 

شیره انگور اصل و شیر دارای خواص فراوانی هستند و هر دو حاوی مقدار زیادی آهن و کلسیم هستند که از پوکی استخوان، بیماری شایع میانسالان و جوانان، پیشگیری می کند. شیره انگور خانگی و شیر حاوی بیشترین ویتامین هستند. و پروتئین های ضروری بدن را تامین کند.

 

شیره انگور خانگی طبیعی

 

شیره انگور خانگی خاصیت بسیار گرمی دارد. شیره انگور خانگی فواید زیادی برای افرادی دارد که در فصل سرما از سرمای شدید رنج می برند، همه اینها به دلیل طبیعت گرمایی آن است. شیره انگور خانگی نیز سرشار از انرژی است و می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

 

خرید شیره انگور ملایر

 

بدون شک همه ما می دانیم که شیره انگور مرغوب همان شیره انگور خانگی است. برای خرید شیره انگور ملایر بهترین فروشگاه ایران را در این بخش برایتان قرار دادیم تا بدون دغدغه آن را تهیه کنید.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۴۶ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)