سردمه سردمه .

سردمه

دوربین مداربسته و راهکار هوشمند بانکی

دوربین مداربسته  و راهکار هوشمند بانکی 

اهمیت مقوله آموزش امروز از هر زمان دیگری بیشتر است . واحد آموزش شرکت پرشیا سیستم متشکل از تیم تولید محتوای و مدرسان مجرب ، راهکار های نظارت تصویر هایک ویژن در حوزه های مختلف را بصورت تخصصی برای کارفرمایان در غالب کلاس های یک و یا چند روزه اجرا می کند . یکی از این دوره های که با استقبال حداکثری روبرو شده ، راهکار بانکی  نمایندگی هایک ویژن   است که در این محتوا در این خصوص توضیح می دهیم .

دوره ی آموزش دوربین مدار بسته ویژه بانک ها و صندوق های مالی و اعتباری شامل مفاهمی اولیه آشنایی با سیستم نظارت تصویری ، اصول طراحی سامانه ، مشخصات فنی مهم برای انتخاب هر دوربین و دستور العمل استاندارد انتخاب دوربین و بستر سازی است .

 

آموزش  دوربین مداربسته   – راهکار هوشمند بانکی

شرکت کنندگان در این کلاس یک روزه آموزش عملی راهکار های مدار بسته ویژه بانک شرکت پرشیا سیستم نخست با انواع سیستم های مدار بسته و نحوه عملکرد هر کدام آشنا می شوند ، سپس برخی از مهمترین تکنولوژی های مدار بسته مرتبط با حوزه بانکی را می آموزند. در ادامه دستورالعمل طراحی و جانمایی دوربین ها در قسمت های مختلف یک شعبه بانک بصورت دمو آموزش داده می شود و کار آموزان با نحوه جانمایی صحیح و انتخاب دوربین برای هر موقعیت آشنا می شوند .

در بخش دیگری از دوره آموزش دوربین مدار بسته ویژه بانکها ، کاربران با نحوه یکپارچه سازی سیستم مدار بسته با سایر سیستم ها شامل ، اعلام سرقت ، کنترل تردد و … آشنا می شوند . کلیه مراحل دوره بصورت تئوری و عملی اجرا می شود و شرکت کنندگان از نزدیک با محصولات مختلف هایک ویژن که در راهکار نظارت تصویری بانکی توضیح داده می شود آشنا شده و با آن کار می کنند .

در بخش پایانی دوره یک روزه آموزش راهکار مدار بسته هایک ویژن ( hikvision   )، ویژه بانک ها شرکت کنندگان با اصول انتخاب مرکز کنترل و نحوه محاسبه میزان هارد برای ضبط تصویر برای مدت زمان مشخص آشنا می شوند و می توانند بر اساس نیازشان یک سیستم مدار بسته تحت شبکه را از ابتدا تا انتها طراحی نمایند .

بانک‌ها و موسسات مالی شاهرگ‌های اصلی مالی و کنترل کننده نظام پولی در هر جامعه می‌باشد که تقریبا با تمامی افراد و اقشار جامعه در تعامل بوده و این امر بانک‌ها را در معرض خطرات متعدد امنیتی قرارداده و باعث گشته که این مراکز و موسسات در زمره حساس‌ترین مکان‌ها از لحاظ امنیتی قرار گیرند . شرکت میکرو نرم افزار با توجه به تجربه خود در عرصه حفاظت الکترونیک در بانک‌ها و موسسات مالی کشور و با درک کامل از نیازهای منحصر به فرد بانک‌ها  در زمینه حفاظت الکترونیک ، راهکار هوشمند یکپارچه به روز و قابل اطمینانی را در زمینه سامانه های نظارت تصویر بانکی ارائه می دهد. راهکار نظارت تصویر هوشمند بانکی ارائه شده توسط شرکت میکرو نرم افزار با توجه به دانش خود و تکنولوژی‌های هوشمند به کارگرفته شده در دوربین‌های برند MNA دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی و منحصر به فردی می‌باشد که تمامی نیاز های بانک‌ها و موسسات مالی را در زمینه نظارت تصویر پوشش می‌دهد. راهکار نظارت تصویری بانکی میکرو نرم افزار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته آنالیزهای هوشمند تصویر و یکپارچه سازی سامانه‌های نظارت تصویری به بانک‌ها کمک می‌کند که شعب بانک ، ادارات امور شعب ، ساختمان‌های مرکزی ، خزانه بانک‌ها ، خودروهای حمل پول ، باجه بانکها و ATM ‌ها و محدوده پیرامونی آن‌ها  به وسیله یک سامنه یکپارچه مدیریت و نظارت نمایند . راهکار نظارت تصویری شرکت میکرو نرم افزار علاوه بر رفع نیازهای امنیتی و نظارتی بانک‌ها به گونه ای طراحی شده که به مدیرت و نظارت موثرتر مدیران ، اثر بخشی و پاسخگویی بالاتر کارمندان و رضایت‌مندی مشتریان در بانک‌ها نیز کمک ویژه‌ای می‌نماید.

مزایای استفاده از راهکار یکپارچه نظارت تصویر  و دوربین مداربسته بانک شرکت میکرو نرم افزار

  • اطمینان از تامین امنیت کارمندان و مشتریان به صورت شبانه روزی
  • جلوگیری از ارتکاب جرم و سرقت در محوطه داخلی و پیرامونی بانک‌ها و موسسات مالی
  • افزایش امنیت در مبادلات مالی و بهبود رضایت‌مندی مشتریان
  • جمع آوری آرشیو تصویری پایدار
  • مدیریت یکپارچه و کارا تمامی شعب
  • به کمک دوربین‌های مداربسته با قابلیت آنالیز تصویر و عملکرد تشخیص چهره، می‌توانید مشتریان ویژه و VIP خود را در زمان ورود به بانک شناسایی کنید و خدمات متمایزی را به آنها ارائه دهید.
  • اطلاعات آماری از مراجعین به هر شعبه بانک به کمک آنالیز تصویر هوشمند دوربین مداربسته.
  • یکپارچه سازی و قابلیت سازگاری سیستم‌های امنیتی در بانک به منظور افزایش سطح امنیت و مقابله با حوادث.
  • ثبت اطلاعات تراکنش و ثبت همزمان یک تصویر واضح چهره، برای زمانی که اختلاف یا سوء تفاهمی با مشتری رخ دهد.
  • با نصب دوربین‌های مداربسته هوشمند و تشخیص خودکار پلاک کلیه اتومبیل‌هایی که قصد ورود به محوطه‌های خاص در شعبات بانک یا … را دارند، تردد خودروها در واحد‌های مختلف بانک را مدیریت نمایید.
  • استفاده از دوربین مداربسته با قابلیت آنالیز تصویر و صدا، به صورت هوشمند و استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته برای تشخیص مقابله با نفوذ به یک محدوده، تشخیص شیء رها شده، تشخیص سرقت اشیاء و اموال بانک، تشخیص اجتماع نفرات در یک محدوده شعبه بانک، تشخیص صف طولانی در بانک ، پرسه زدن بیش از حد در یک منطقه حساس مانند ATM خودپرداز بانک، ورود به یک منطقه حساس، فریاد زدن، شمارش نفرات و … .

TAILGATE DETECTION

معرفی راهکار نظارت تصویر و دوربین مدار بسته بانکی شرکت میکرو نرم افزار

خودپردازها (ATM) و مراکز خدمات بانکداری الکترونیک

شرکت میکرو نرم افزار در راهکار پیشنهادی خود سیستم کاملی به جهت تامین امنیت و پوشش کامل تصویری برای دستگاه‌های خود‌پرداز و مراکز خدمات الکترونیک در نظر گرفته است .

  • دوربین‌های مخصوص دستگاه‌های خودپرداز ، این دوربین‌ها با کیفیت تصویری بالا و پشتیبانی از تکنولوژی WDR ، بدون جلب نظر به دلیل طراحی لنز سوزنی شکل(Pinhole) برای پوشش تصویر افراد به شکل مخفی در خودپردازها نصب می‌شوند .
  • دستگاه NVR خودپرداز، با ساختار فیزیکی و عملکرد بهینه شده ، اطلاعات تراکنش‌های مالی هر کاربر را پوشش داده و به همراه تصویر کاربر ذخیره می‌نماید.
  • دوربین مخصوص باجه خدمات الکترونیک ، این دوربین‌ها با داشتن زاویه دیدگسترده و کیفیت مناسب و بدنه مقاوم در برابر ضربه می‌توانند تمامی فضای باجه را پوشش تصویری بدهند.
  • دوربین‌ها محوطه پیرامونی دستگاه‌های خودپرداز ، این دوربین‌ها با کیفیت تصویر بالا و پشتیبانی از تکنولوژی‌های WDR و دید در شب و دارا بودن لنز با زاویه دید متغیر می‌توانند محدوده پیرامونی دستگاه‌های خودپرداز و باجه‌های خدمات الکترونیک را پوشش تصویری بدهند.

دوربین‌های مخصوص درگاه‌های ورودی و راهروها

شرکت میکرو نرم افزار برای پوشش تصویری ورودی‌ها و راهروها دوربین‌های با کیفیت تصویر بالا و دارای تکنولوژی   WDR پیشرفته که قابلیت ثبت چهره افراد را داشته و ‌بتوانند در شرایط محیطی با کنتراست نوری بالا تصویر برداری نمایند را پیشنهاد می‌دهد.

لابی و سالن‌های انتظار

در این راهکار برای پوشش سالن‌های انتظار و لابی‌ها پیشنهاد می‌شود که از دوربین‌های fisheye با زاویه دید ??? درجه در سقف و نصب دوربین‌های با زاویه دید گسترده و کیفیت بالا در سالن انتظار استفاده شود ، تا تصویر تمامی جزئیات در شعب بانک‌ها با کیفیت مناسب ضبط گردد.

باجه‌های ارائه خدمات و صندوق‌ها

دوربین‌های مداربسته ویژه صندوق‌های تراکنش مالی که دارای لنز دوگانه می‌باشند،  به جهت تصویربرداری همزمان از مشتری و کارمند بانک در حین انجام تراکنش مالی کاربرد دارند، تا از اختلافات مالی و سوء تفاهم‌های ما بین بانک و مشتری جلوگیری شود.

خودروهای حمل پول

در این راهکار برا حفظ امنیت و نظارت تصویر در خودروهای حمل پول، دوربین‌های قابل حمل مخصوص خودرو در نظر گرفته شده که توسط این دوربین‌ها می‌توان تصویر داخلی حودرو حمل پول را ضیط و کنترل کرد.

در صورتی که نیاز به خدمات   نصب دوربین مداربسته   می توانید با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید.

آنالیز و تشخیص هوشمند در بانک

شرکت میکرو نرم افزار پیشنهاد می‌کند که در راهکار سامانه‌های نظارت تصویر بانک‌ها از ویژگی‌های کامل هوشمند مانند تشخیص چهره، تشخیص نفوذ، تشخیص شئ رها شده، تشخیص برداشتن اشیاء، عبور از خط، ورود به محدوده غیر مجاز و غیره، به منظور کمک بهتر به مدیریت امنیت در بانک‌ها استفاده گردد.

تشخیص چهره

شناسایی هویت مشتریان اختصاصی VIP بانک با تکنولوژی پیشرفته آنالیز تصویر مقایسه از ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین‌های مداربسته و نرم افزارهای آنالیز تصویر می‌باشد. این امر باعث می‌شود از دید بازاریابی، تجربه مشتری بانک، به‌طور قابل توجهی بهبود یابد.

شمارش نفرات توسط دوربین مداربسته در ورودی‌ها

فناوری شمارش نفرات می‌تواند جریان رفت و آمد، مشتریان به شعبات مختلف بانک و ساعات مختلف شبانه روز را در گزارش ورود و خروج روزانه یا ماهانه نشان دهد. این اطلاعات در تصمیم گیری و مدیریت کلان یا خرد بانکداری دنیا، بسیار تأثیر گذار است.

مرکز کنترل و اتاق مانیتورینگ دوربین مداربسته بانک

 مدیریت ، نظارت و ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته در یک مرکز کنترل بانک، بخش اصلی از سامانه نظارت تصویری در بانک می‌باشد. با توجه به تنوع مدل ،کاربردها و توانایی حجم ذخیره سازی دستگاه‌های NVR می‌توان با در نظر گرفتن وسعت شعبه ، میزان مراجه کننده و نیاز بانک یکی از مدل‌های NVR و یا نرم افزار مدیریت تصویر را به کاربرد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۹:۱۴ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)