سردمه سردمه .

سردمه

اجرای شیروانی در تهران

اجرای شیروانی در تهران

 

مدل فلزی این سقف ها با خط های صاف و نمای فلزی اش، برعکس دیگر مدل ها حائز ظاهری نوین و امروزی می باشد. این محصول مثل سایر مصالح مصرفی دارای رنگ های گوناگون و سبک های متنوعی نیز می باشد. سقف های فلزی به نکویی با سخیف مدرن تطبیق پیدا می کنند و توانا هستند .حس و حالی امروزین به سخیف های کهن تر ببخشند. اجرای سقف شیروانی قیمت نسبتا فوقانی داشته اما به همین میزان کاربردهای فراوانی نیز دارند.

 

سقف شیروانی با پنل های خورشیدی

 

استفاده از پنل های خورشیدی برای سقف شیروانی در واقع دستور جایگزین کردن این پنل ها با دیگر مصالح را دارند. پنل های شمسی همنشین دار محیط زیست هستند و می نا آن ها را به راحتی روی سقف ها نصب کرد. امروزه بها صفحات خورشیدی نسبت به گذشته تفریق داشته که این امر بها آن ها را نسبت به ماضی مقرون به صرفه تر می نماید.

 

ویژگی های مهم سقف پلی کربنات

 

همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف نورگیر بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.

این نوع از سقف ها دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است

که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش

گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند. از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز

رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند. از ورق های اجرای سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند. کاربردها و ویژگی های سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها

به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است. به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف کاذب بهره ببرند.

از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند.

آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

سقف شیروانی با توفال چوبی

 

نوع توفال چوبی در گذشته بسیار پر پیرو بوده اما امروزه محبوبیت گذشته را ندارد و خیلی باره کاربرد پیمان نمی گیرد. این محصول نسبت به دیگر متریال ها، درجه اشتعال پذیری زیر تری دارد و از خاصیت های مهم آن می تاب به عایق بودن این سقف اشاره نمود. این محصول حائز ظاهری کهنه و تاریخی می باشد و برای بهره‌گیری در ساختمان با نمای کهن پسندیده می باشد.

سقف مستحکم و زیبای آردواز چیست؟

 

سقف مستحکم و زیبای آردواز در واقع با توجه به سیمانی که دارد بسیار مقاوم است و میتوان گفت که از جمله مصالحی به شمار می رود که برای زیبایی سقف و دیگر نماها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همانطور که میدانید، نما یکی از مهم ترین بخش هایی است که در ساختمان به چشم خواهد آمد.  در زمان های قدیم تر این طور گفته می شود که این نوع مصالح جز اولین محصولاتی بوده است که برای پوشش های سقف شیروانی از آن استفاده می شده است. این استفاده به حدی زیاد بود که اولین افرادی که اقدام به ساخت پوشش های سقف کرده اند در واقع می گویند که سقف مستحکم و زیبای آردواز همان سقف شیروانی است که البته تصوری غلط و دور از انتظار است.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری میرنیوز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۸:۴۴ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)