سردمه سردمه .

سردمه

7 عامل قبل از نصب دوش شیشه ای در خانه

7 عامل قبل از نصب دوش شیشه ای در خانه

آیا می دانستید که بازسازی حمام یکی از رایج ترین پروژه ها تا به امروز است؟

 

یکی از مهمترین تصمیمات برای طراحی یک خانه رویایی، انتخاب بهترین دوش است. به لطف طراحی مینیمال و مدرن، دوش شیشه ای یکی از محبوب ترین و شیک ترین گزینه های دوش برای صاحبان خانه است.

 

آیا به بازسازی سرویس بهداشتی خود فکر می کنید؟ به این ملاحظات برای دوش های شیشه ای نگاه کنید!

z9_v3z2.jpg

 

 

1.هزینه نصب دوش شیشه ای

 

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی حمام، باید بودجه ای در نظر بگیرید. در این بودجه، باید قیمت اقلام مورد نیاز، هزینه نصب و هرگونه مصالحه ای را که در صورت تمام شدن بودجه می خواهید انجام دهید را درج کنید.

 

دوش‌های شیشه‌ای عالی به نظر می‌رسند، اما یکی از گران‌ترین گزینه‌های دوش هستند. این دوش ها دارای یک در یا دیوار شیشه ای هستند که می تواند هزینه دوش را افزایش دهد.

 

قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن تعیین می شود که می تواند متفاوت باشد.

 

در برخی موارد، صاحبان خانه یک دوش ارزان قیمت خریداری می کنند که پس از چند بار استفاده ترک می خورد. در عوض، می توانید برای صرفه جویی در هزینه، دوش با در شیشه ای را به جای دیوار انتخاب کنید. درب فقط فضای کمی را اشغال می کند و تمیز کردن آن راحت تر است.

 

          

2.طرح

 

طراحی دوش شیشه ای می تواند به سادگی یک مستطیل باشد. شیشه معمولاً در یک طرف است و در این دوش ها صاف می ماند. یک طراحی خلاقانه تر می تواند از شیشه دور تا دور حمام تشکیل شود و ظاهری زیبا و مدرن برای حمام شما ایجاد کند.

 

شما نباید طرحی را انتخاب کنید که فضای زیادی را در حمام شما اشغال کند. دوش های شیشه ای برای حمام های کوچک ایده آل هستند و فضای ذخیره سازی زیادی ندارند.

 

همچنین می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد، زیرا منطقه را شلوغ نمی کند.

          

3.ماندگاری

 

دوش های شیشه ای بسیار بادوام تر از همتایان خود هستند. دوش های کاشی شده با مشکلاتی مانند کپک، کپک و رطوبت مواجه می شوند که می تواند به دوش و حمام آسیب برساند.

 

با دوش شیشه ای، لازم نیست نگران این موضوع باشید. تمیز کردن شیشه آسان است، به این معنی که دوش کمتر در معرض کپک یا کپک قرار می گیرد.

 

دوش های شیشه ای حدود 20 تا 30 سال برای شما دوام خواهند داشت.

          

4.نگهداری نصب دوش شیشه ای

 

نکته مهم در مورد دوش های شیشه ای این است که به نگهداری کمی نیاز دارند.

 

بعد از هر بار دوش گرفتن، می توانید شیشه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید یا آب را با یک اسکاج تمیز کنید. این تنها کاری است که برای حفظ حمام باید انجام دهید، به غیر از تمیز کردن گاه به گاه مانند هر دوش دیگر.

 

اگر آب سختی دارید که حاوی مقدار زیادی کلسیم است، ممکن است لازم باشد گاه به گاه تمیز کردن عمیق را با سرکه انجام دهید تا هرگونه تجمعی از بین برود.

 

با این حال، کارشناسان تمیز کردن ما پیشنهاد می‌کنند که یک پاک‌کن جادویی می‌تواند در تمیز کردن هر گونه کف صابون و کلسیم معجزه کند.

 

 

 

5.اجرایی بودن

 

یک دوش شیشه ای ممکن است عالی به نظر برسد، اما آنها همچنین کاربردی هستند. آنها به راحتی تمیز می شوند، از کپک و کپک محافظت می شوند و اجازه می دهند بخار خارج شود و تنفس را آسان تر می کند.

 

با این حال، شما باید محل قرارگیری درب را برای بهینه سازی عملکرد دوش در نظر بگیرید. اگر درب را در سمت اشتباه نصب کنید، ممکن است مانع از برخی موارد ضروری دیگر در حمام شما شود.

 

اگر فضای زیادی ندارید، باید درب شیشه ای کشویی را در نظر بگیرید. شما ظاهر زیبا و براق را بدون به خطر انداختن عملکرد آن حفظ خواهید کرد.

 

یکی از مواردی که در مورد درهای کشویی باید به آن اشاره کرد این است که ممکن است ورود به گوشه ها و سوراخ ها کمی سخت تر باشد. با این حال، متوجه خواهید شد که یک تکه کیک با ابزار مناسب است.

 

          

6.فضای نصب دوش شیشه ای

 

قبلاً ذکر کردیم که دوش های شیشه ای در حمام های کوچک بسیار عالی هستند. اما چرا؟

 

خوب، دوش های شیشه ای می توانند حمام های کوچک را بزرگتر نشان دهند. این به لطف دید بدون مانع از دوش است.

 

با دوش های شیشه ای واقعاً می توانید ببینید چقدر فضای لازم برای کار در داخل دوش دارید.

 

همچنین می‌توانید شلوغی‌ها را بیرون از دوش نگه دارید و وسایل را در کابینت یا زیر سینک قرار دهید.

 

          

7.سبک طرح نصب دوش شیشه ای

 

بزرگترین دلیلی که صاحبان خانه ها نصب دوش شیشه ای را انتخاب می کنند، سبک است.

 

دوش‌های شیشه‌ای ظاهری باکیفیت به هر حمامی می‌دهند، نه فقط ظاهر امروزی. اگر می خواهید ظاهر سنتی تری داشته باشید، می توانید دوش شیشه ای قاب دار را نیز انتخاب کنید.

 

هنگامی که یک دوش شیشه‌ای قاب دار دارید، می‌توانید یک حاشیه یا یک الگو برای زیباتر کردن ظاهر اضافه کنید.

 

دوش های شیشه ای از نظر سبک ها و طرح هایی که می توانند در خود جای دهند بسیار متنوع هستند. به عنوان مثال، می توانید یک دوش ساده با یک در شیشه ای داشته باشید یا دو در داشته باشید که هر دو به داخل و خارج می چرخند.

 

شما همچنین می توانید دیوارها و درهای شیشه ای را با وان ترکیب کنید. این یک گزینه عالی برای صاحب خانه هایی است که هم ظاهر و هم عملکرد یک دوش و وان دو منظوره را می خواهند.

 

همچنین می توانید دوش شیشه ای گوشه ای را در نظر بگیرید. این یک گزینه عالی برای حمام های کوچکتر است، زیرا فضای کمتری را اشغال می کند.

نصب دوش شیشه ای: آن را درست انجام دهید

 

مزایای نصب دوش شیشه ای بسیار زیاد است. تا زمانی که تجربه کافی را داشته باشید و دقیقا بدانید چه کاری انجام می دهید، نیازی به سختی نیست.

 

با این حال، اگر به دنبال خدمات حرفه ای هستید، نگاهی به انتخاب ما بیندازید. ما شرکت zyma محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می دهیم که نیازهای شما را برآورده می کند.

http://sqworl.com/ievr3z

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/883216/

https://www.webtalk.co/n/44477131

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-zymaco-net-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C

https://heber-ut.granicusideas.com/ideas/casting-revenge-that-work?page=33

https://1361xa.videomarketingplatform.co/kommunikation-som-accelerator-i-1

https://lsmo.granicusideas.com/ideas/free-car-repair-for-low-income-families

https://avalon.granicusideas.com/ideas/property-tax-ghmc?page=31

https://keeneusd.granicusideas.com/ideas/what-you-consider-when-purchasing-major-appliances

https://emento-academy.23video.com/arbejdsmode-2

https://butterflycoins.org/topics/62b2dd94f79a41593e2a8feb?replies=0

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2019/06/17/how-to-choose-a-safe-sunscreen-that-actually-works

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۵۲ توسط:حلوا موضوع: نظرات (0)